Junior Customer Service Manager till AddSecure Smart Rescue

Arbetsbeskrivning

Är du en driven, ansvarstagande och engagerad person som nu vill ta nästa steg i karriären? Brinner du för kundnöjdhet, struktur och att skapa hållbara team? Då är detta rollen för dig!

Om kunden

AddSecure är en ledande europeisk leverantör av premiumlösningar inom säkrad data och kritisk kommunikation. Företaget förser över 50 000 kunder och partners runt om i Europa med säkra kommunikations- och larmlösningar som hjälper kunderna att skydda sina livs- och affärskritiska applikationer.

Smart Rescue erbjuder innovativa, livskritiska lösningar för krishantering som hjälper organisationer, kristeam och räddningstjänster att förebygga och snabbt agera på offentliga eller privata nödsituationer.

Om rollen

Nu söker vi en driven kundservicestjärna som vill axla rollen som teamleader samt arbeta operativt med fakturering och avtalsadministration. Du kommer både vara operativt verksam och ha ett ansvar över teamet och personalfrågor. Rollen är varierad och bjuder på utvecklingsmöjligheter för dig som vill ta nästa steg. Du förväntas hantera och utveckla order- och faktureringsprocessen samt hantering av nya kontrakt och uppsägningar. Du planerar och koordinerar även de dagliga operativa flöden inom teamet och stöttar fakturerings- och avtalsadministratörerna i deras arbete. Rollen innebär även att hantera svårare ärenden och ta ansvar för beslutsfattande. I din roll kommer du att arbeta nära chefen för avdelningen och planera verksamheten.

Din roll innefattar främst

- Upprätta avtal i affärssystem och CRM system
- Support inom fakturering och avtalsadministration
- Administration av kunder i bolagets CRM system
- Driva utvecklings- och förbättringsprojekt
- Personalansvar för 3 administratörer
- Utföra och kvalitetssäkra faktureringen på månadsbasis
- Säkerställa kvalitet och effektivitet i flöden


Om dig

För att lyckas i rollen tror vi att du är driven, ansvarstagande och engagerad som person. Du är orädd och tar gärna initiativ för att driva processer och projekt framåt. Det är viktigt att du är flexibel och trivs i en dynamisk och föränderlig arbetsmiljö. Vi ser även att du är lyhörd, proaktiv och lösningsorienterad för att vara framgångsrik i rollen. Du har tidigare erfarenhet från en roll som innefattat administration och kundkontakt. Vi ser gärna att du agerat teamlead eller haft ansvar för en mindre grupp tidigare men det är inget krav. För att lyckas i rollen ser vi även att du är en van användare av CRM- och affärssystem samt besitter goda kunskaper inom engelska och är flytande i det svenska språket.

Arbetstider, tillträde och omfattning

Arbetstiderna är måndag till fredag, 8-17. Start är så snart som möjligt. Detta är initialt ett konsultuppdrag där du blir anställd av Hero med mycket goda chanser att bli överrekryterad till vår kund på sikt. AddSecure har sina lokaler i södra Stockholm på Telefonplan med mycket goda kommunikationsmöjligheter via tunnelbana och buss.

Hur söker du?

Vi tar emot ansökningar via vår hemsida där du genom att klicka på knappen ”ansök” längst ner i annonsen registrerar ditt cv och personliga brev innehållande en beskrivning av ditt intresse för tjänsten. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut. Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Amanda Wyser på amanda.wyser@hero.se.

Vi ser fram emot att läsa din ansökan!

We are heart working”

Vi på Hero specialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten.

Kontaktpersoner på detta företaget

Cecilia Enfors
+46 72 302 36 59
Robert Conzato
+4673 384 1341
Mimmie Swärdén
+46729689142
Madelaine Roosmark
+46709306645
Olivia Bergström
0709848547
Mattias Engerdahl
0707634445
Alisha Baig
0709778579
Jimmy Sandin
+46709779096
Ella Olofsson
0709778413
Mattias Engerdahl
0707634445

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Hero
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 2 augusti 2022
  • Ansök senast: 19 januari 2023

Besöksadress

Holländargatan 22, Stockholm
None

Postadress

Holländargatan 22
Stockholm, 11359

Liknande jobb


Kundtjänstrådgivare

Kundtjänstrådgivare

23 november 2024

22 november 2024