OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
"Vi är ett härligt gäng med mycket energi där man i den ena sekunden kan skratta tillsammans och i den andra arbeta intensivt med ett klurigt kundcase. Vi arbetar med medicintekniska leveranser så vi har en mission - det vi gör här är viktigt!" Så beskrivs rollen som Customer Service Representative i Kista. De söker nu en ny medarbetare med start omgående. Företaget har oerhört fina lokaler, en kort promenad från Kista tunnelbana. Sök redan idag för att bli en del av detta kundfokuserade och härliga gäng!
OM TJÄNSTEN
Academic Work söker en Customer Service Representative till ett medicintekniskt företag i Kista. Detta globala företag hjälper patienter med kroniska och livshotande sjukdomar att kunna leva ett så bra liv som möjligt. Som Customer Service Representative kommer du att spela en viktig roll i teamet.
Detta är ett konsultuppdrag. Du kommer vara anställd av Academic Work och arbeta som konsult hos vår kund. Uppdraget kommer att vara på heltid och sträcka sig minst 6 månader framåt. Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.
Lönen som vi kommer kunna erbjuda för tjänsten ligger på 24 000kr / timbaserad månadslön
ARBETSUPPGIFTER
Arbetsuppgifter
* Som Customer Service Representative kommer du att tillhöra ett team som tillsammans arbetar med att hantera orders och att lösa olika kundcase. I rollen kommer du främst att hantera kundkontakt över telefon och mail och vara den primära kontakten för kundförfrågningar, orderhantering och koordinering av kundservicebehov. Vidare kommer du lösa rutinmässiga som icke-rutinmässiga kundfrågor av olika karaktär samt undersöka problem relaterade till leverans av produkter, krediter och beställningar. Teamet arbetar med stort utvecklings - och kvalitetsfokus vilket bland annat speglas i deras dagliga utvecklingsmöten samt då de arbetar mot KPI:er som mäter kvalitet.
VI SÖKER DIG SOM
- Har erfarenhet av ett serviceinriktat arbete
- Har avslutad gymnasieexamen
- Har mycket goda kunskaper i svenska och engelska, i både tal och skrift
Det är meriterande om du:
- Arbetat i en liknande roll tidigare
Som person har du en god förmåga att prioritera och ha många bollar i luften då man i rollen hanterar många olika ärenden parallellt. För att trivas i gruppen är du social och du är inte rädd för att fråga om hjälp. Du kommer även med nya idéer och förbättringsförslag då gruppen har stort kvalitetsfokus. Vidare har du ett stort servicefokus och trivs i en roll med mycket kundkontakt.
Vår rekryteringsprocess
Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.
Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231