OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du erfarenhet av att leverera service i världsklass? Sporras du av möjligheten att bli nyckelspelaren i en växande start-ups Customer Success arbete? Känner du dig redo att utmana en traditionell förvaringsbransch och förenkla människors vardag? Välkommen med att läsa vidare!
Om Vinden
Vi på Vinden tycker att städer ska vara utformade för människor, inte förvaring. Därför utmanar vi den traditionella förvaringsbranschen och hur vi nyttjar ytan i våra hem och storstäder. Vi erbjuder våra kunder känslan av att ha ett lättillgängligt, obegränsat förråd i fickan. Kunden sköter allt i sin app. Vi hämtar, förvarar och kör tillbaka de saker du behöver med snabb leverans. Smart förvaring helt enkelt. Vi förvarar idag över 20 000 saker åt 700+ kunder. Siffror som snart kommer dubbleras. Denna tillväxt ihop med vår ambition om en servicenivå i världsklass förutsätter att vi rekryterar dig som älskar service och problemlösning. Läs mer på www.vinden.com (http://www.vinden.com/)
Om rollen
Sedan dag ett har Vinden lagt mycket kärlek i att göra kunderna nöjda med tjänsten. De förvarar människors ägodelar och det förutsätter att kunderna upplever ett starkt förtroende. Utan det förtroendet skulle Vinden inte existera. Rekommendationer från nöjda kunder är en stor del av förklaringen bakom tillväxt så därför försöker Vinden alltid överträffa förväntningarna, även när saker inte går som planerat. Du kommer i rollen jobba med att…
- Besvara inkommande samtal, mejl och chatt och arbeta kontinuerligt med att automatisera, effektivisera och förbättra kundresan
- Bygga upp Vindens customer success avdelning från grunden och se till att rätt personer och processer är på plats för snabb tillväxt i Sverige, snart i flera länder.
- Bidra till produktutveckling och marknadsföring genom att internt skapa insyn i kundens frågeställningar, upplevda svårigheter och komplimanger. Du kommer stå kunderna närmst.
Om din bakgrund
- Har relevant erfarenhet från service i roller som Customer Success, kundtjänst, försäljning eller liknande
- Förståelse och intresse för att driva förbättringsarbete inom Customer Success som i förlängningen förbättrar kundresan
- Talar flytande svenska och engelska, i både tal och skrift
- Meriterande är om du dessutom kan norska
Vi tror avslutningsvis att du ser långsiktigt på denna möjlighet och vill vara med på Vindens tillväxtresa!
Du erbjuds
- Möjlighet att jobba flexibelt hemifrån eller från kontor centralt i stan eller Kungsängen
- Möjligheten att till stor grad påverka din arbetssituation
- Ett tydligt ansvarsområde som du kan växa in i en ledarskapsroll inom
- Vara med tidigt på en otroligt spännande tillväxtresa.
Praktisk information
Start: Omgående
Upplägg: Initialt 6 månader konsultuppdrag men ambitionen är att du blir anställd direkt av Vinden inom max 6 månader! Du bör således se långsiktigt på rollen. Arbetstider: 9-18 vardagar (40h/vecka)
Plats: Flexibelt. Kontor finns på Grev Turegatan och i Kungsängen
I den här rekryteringsprocessen samarbetar Vinden med The Wofi. Frågor om tjänsten är välkomna till ansvarig rekryterare Tom på 0762135006 eller tom@thewofi.se. Vi tillämpar ingen sista ansökningsdag utan kommer att hålla intervjuer löpande. Vi uppmanar dig därför att visa ditt intresse redan idag i och med att tjänsten kan komma att tillsättas omgående!
Kontaktpersoner på detta företaget
Julia Olsson
Emil Dreca
+46738795858
Julia Olsson
0707597666
Sofia Balazsi
Julia Ronge
0707597666