Junior Customer Success Manager

Junior Customer Success Manager

Arbetsbeskrivning

På Reclaimit har man sedan länge förstått att vi alla är olika och vi alla har olika förmågor så nu gör man plats för ytterligare en härlig personlighet och förmåga i ett dynamiskt och tillåtande team. Reclaimit är den största aktören på den nordiska marknaden av automatiserade eftermarknadssystem sedan snart 20 år tillbaka, men de nöjer sig inte där, utan gör nu en storsatsning och behöver därför bli fler.
För att de framgångsrikt ska lyckas med den här satsningen har de nu börjat sin rekryteringsresa med att först söka en Junior Customer Success Manager. Så vill du vara en viktig del i den satsningen och bidra till företagets framgångar, påverka slutkonsumenters returupplevelse genom att stötta kunderna och dessutom ingå i ett riktigt bra team, då är du varmt välkommen att söka tjänsten!
Vi på Reclaimit är experterna på eftermarknad med fokus att göra fel köp till rätt upplevelse. Vi jobbar business to business och våra kunder är allt från den mindre e-handlaren till flera stora internationella bolag, men de har alla en sak gemensamt, de använder eftermarknadssystem som skapats här i Piteå, hos oss på Reclaimit!
Vi vill aldrig stå still och vi lever för att utveckla och utvecklas framåt.
Recalimit är ett SaaS bolag som skapar nya möjligheter för e-handlare och butiker genom effektiva, moderna och automatiserade eftermarknadssystem.
Tjänsten som Junior Customer Success Manager
Kort och gott är det så här som vi tänker att det blir när du väl är varm i kläderna.
Du kommer att arbeta med support och kundstöd, B2B. Du kommer att arbeta nära våra kunder och stötta dem genom hela resan hos oss, med fokus på kundnöjdhet, genom att optimera kundernas nyttjande av våra tjänster. Ditt fokus kommer alltså att vara att ge kunder den bästa upplevelsen och det bästa bemötandet.
Ansvarsområden som du kommer uppnå:
Besvara förfrågningar och supportärenden från våra kunder
Hantering av eventuella gap som behöver levereras
Supportera onboarding för kund- och partnerprojekt
Stötta kunder i möjliga kundkonfigurering kring tex. systemkonfigureringar, affärsregler och affärsprocesser
Stötta kundrelationer och säkerställa kundnöjdhet
Fungera som den primära kontaktpunkten mellan kund och Reclaimitpersonalen i supportärenden

Känner du igen dig i dessa påståenden så kommer dina dagar bli enklare:
Teamet får dig att lyfta och du lyfter teamet, du tror på utveckling, superservice och prestigelöshet. Det är viktigt för dig att kunna påverka dina arbetstider i någon mån. Du vill bidra till företagets utveckling och få möjligheten att göra det.
Du är som person nyfiken, engagerad och service-minded gärna med erfarenhet från B2B support. Du väljer oss för att få komma in i en dynamisk organisation med kraftig tillväxt som är entreprenörsdrivet. Du vill så småningom vara en del av utvecklingen av våra egna tjänster och lösningar tillsammans med alla i bolaget. Du har erfarenhet inom service och jobbat med Office 365.
Plus i kanten är tidigare erfarenhet av e-handel eller logistik eller butikshandel. Fördelaktigt att ha god digital vana och ett IT intresse.
Överkurs är om du har erfarenhet att jobba i Hubspot eller andra ticket system för supporthantering, men inget krav!

Hur är det att jobba på Reclaimit?
Inom Reclaimit finns det en uttalad utmaning som genomsyrar alla uppdrag och företaget som helhet: finns det en smartare lösning så hittar vi den. En strävan som varje dag utmanar oss och låter oss att tänka utanför de givna ramarna och tillsammans med våra kunder ta de modiga beslut som krävs för att skapa utveckling.
Vi erbjuder problemlösning och spetskompetens inom teknik. Våra uppdrag har ofta internationell karaktär, därför är flytande svenska och engelska i tal och skrift en naturlig del i arbetet.
Med ett tydligt men generöst ledarskap där varje tanke får dryftas, där attityden är mjuk, generös och inkluderande får du som individ växa in i din roll. Här är inställningen allt!
Du jobbar som first line support och jobbar från vårt huvudkontor i Piteå.
Tjänsten är 100%.
För rätt kandidat finns möjligheter att arbeta på distans.
Start så snart som möjligt, men med rätt person kan vi vänta till efter nyår.

I den här rekryteringen har Reclaimit valt att samarbeta med Workslife, du skickar därför din ansökan via länken nedan.
Skicka din ansökan senast den 13november, men varför vänta, sök nu direkt! Vi jobbar nämligen löpande med intervjuer.
Har du frågor gällande tjänsten går det bra att kontakta Workslifes seniora rekryterare Helene Lowall på 070-3808180 helene.lowall@workslife.se eller Maria Berglund First Adaptive Assistent 070-3600200 maria.berglund@workslife.se

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Reclaimit AB Piteå
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 26 oktober 2022
  • Ansök senast: 13 november 2022

Postadress

Servicegatan 1
Piteå, 94151

Liknande jobb


Software Support

Software Support

6 november 2024

Relationsskapande it-tekniker

6 november 2024

6 november 2024