Junior Customer Success Manager sökes till storbolag!

Junior Customer Success Manager sökes till storbolag!

Arbetsbeskrivning

Är du intresserad av att arbeta med hållbarhet, elektrifiering och teknik? Vill du tillhöra ett team med hög kompetens, ett brinnande engagemang och höga ambitioner? Här finns möjligheten till en mångsidig arbetsplats med stort fokus på hållbarhet! Ansök redan idag då vi tillämpar löpande urval.

OM TJÄNSTEN
Nu finns möjligheten att börja arbeta hos en utav Europas största elproducenter. Företaget driver ett av Nordens största nätverk av publik elbilsladdning. Vi söker en Junior Customer Success Manager som kommer stötta upp i teamet som fokuserar på redan existerande kunder.

I rollen kommer du vara personen som B2B-kunder kan vända sig till för problem istället för att gå igenom kundtjänst. Rollen kräver anpassning till olika delar av organisationen och förmåga att driva och se till att frågor löses med hjälp av andra. Vi värdesätter dina personliga egenskaper och ser gärna att du är social, kommunikativ, problemlösningsorienterad och intresserad av att lära dig mer.

Vår kund är en del av Sveriges kritiska infrastruktur, därmed är många av deras tjänster säkerhetsklassade. Är denna tjänst säkerhetsklassad kommer säkerhetsprövning genomföras innan uppdraget kan påbörjas, i enlighet med säkerhetsskyddslagen.

Du erbjuds
- Arbetslivserfarenhet hos en av Europas största elproducenter
- Nya fräscha lokaler i anslutning till Solna

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* Ditt fokusområde kommer vara att stötta B2B-kunder och hjälpa dem lösa frågor som kan uppstå efter installation av laddstationer


VI SÖKER DIG SOM
- Har tidigare arbetslivserfarenhet inom kundtjänst, teamlead, sälj eller motsvarande rollbeskrivning
- Har en avslutad gymnasieexamen och med fördel har du även eftergymnasiala studier
- Har mycket goda språkkunskaper i svenska och engelska

Blir du högaktuell i denna rekryteringsprocess kommer du behöva genomgå en säkerhetsprövning och klara en bakgrundskontroll och ett drogtest.

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Samarbetsinriktad
- Problemlösande
- Strukturerad
- Serviceinriktad

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 23 december 2023
  • Ansök senast: 23 januari 2024

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


2 oktober 2024

Kundtjänstmedarbetare inom E-handel

2 oktober 2024