OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
I den här helt nya rollen kommer du i samarbete med kollegor att skapa och vidareutveckla kundrelationer samt löpande identifiera möjligheter som genererar nya intäkter för bolaget. En perfekt utmaning för dig som har erfarenhet av försäljning och älskar att leverera förstklassig service, skapa mervärde för kunden och hitta nya sätt att utveckla och förvalta kundrelationer, långsiktigt!
Om företaget:
OPR-Finance AB är ett svenskt företag med tillstånd av Finansinspektionen att bedriva finansieringsverksamhet. Ägare är OPR-Finance Oy med huvudkontor i Helsingfors som sedan starten 2005 har hjälpt över 300 000 företag och privatpersoner med finansiering i flera europeiska länder.
I dagsläget så har OPR-Finance AB fyra varumärken under sig, EverydayPlus samt Fixza som riktar sig mot konsumenter och OPR-Företagslån samt OPR-Företagslån Flex som riktar sig mot företag.
Läs mer om oss på (http://www.everydayplus.se/) och (https://www.opr-foretagslan.se/)
Vad du kommer jobba med
- Bygga nära & långsiktiga kundrelationer med befintliga kunder
- Ansvara för att skapa kontaktytor med samtliga nya kunder som bolaget tar in
- Jobba tätt ihop med marknad för optimering av nya samt befintliga försäljningsinitiativ
- Kontinuerligt driva fram kundengagemang som exempelvis lojalitetsprogram
- Att på återkommande basis ta ut nya kundlistor för uppföljning av kreditengagemang samt skapa merförsäljning till bolaget
- Vara delaktig i förbättringsarbeten och projekt
- Agera understöd vid behov för backoffice dagliga administration (eller dylikt)
Vi söker dig som…
- Har ett minst ett års erfarenhet i en försäljningsroll, förslagsvis AM eller KAM. B2B-erfarenhet är extra intressant
- Är flytande i tal och skrift i både svenska och engelska
- Tidigare erfarenhet av kundvård är meriterande
- Ekonomisk bakgrund är meriterande. Branschspecifik bakgrund är starkt meriterande
- Kunskaper i Excel/Google Spreadsheet för att kunna tolka, läsa av och ta ut relevant data från affärssystem är meriterande
Som person ser vi att du är noggrann, organiserad, självgående och har en stark vilja att lära. Vidare ser vi att du är proaktiv och håller dig uppdaterad kring trender som berör ditt område, du brinner för att höja kundupplevelsen och sprider gärna din kunskap internt.
Praktisk information
Start: November
Plats/tider: Centrala Stockholm, kontorstider 08-17
I den här rekryteringsprocessen samarbetar OPR Finance med The Wofi. Frågor gällande tjänsten är varmt välkomna till ansvarig rekryterare Tom på telefonnummer 076 213 5006 eller via tom@thewofi.se. Selektering av CVn och intervjuer hålls löpande så visa ditt intresse för tjänsten redan idag. Sist men inte minst: Vi ser fram emot just din ansökan!
Sökord: försäljning, KAM, AM, kredit, lån, rådgivare, customer success, kundvård
Kontaktpersoner på detta företaget
Julia Olsson
Emil Dreca
+46738795858
Julia Olsson
0707597666
Sofia Balazsi
Julia Ronge
0707597666