Junior Customer Success Manager till Reclaimit

Junior Customer Success Manager till Reclaimit

Arbetsbeskrivning

Vill du vara med och påverka konsumenters returupplevelse? Vi på Reclaimit är experterna på eftermarknad med fokus att göra fel köp till rätt upplevelse. Reclaimit är den största aktören på den nordiska marknaden sedan 2015, där vi nu gör en storsatsning och vi vill växa ännu mer. För att framgångsrikt lyckas med den här resan vill Reclaimit rekrytera en Junior Customer Success Manager, är det du?

Om tjänsten
Nu behöver vi stärka upp teamet med en person som i första hand skall rikta fokus på våra existerande kunder och hjälpa oss att utveckla befintlig affär hos dem. Du kommer att arbeta nära våra kunder och stötta dem genom hela resan hos oss med fokus på kundnöjdhet genom att optimera kundernas nyttjande av våra tjänster. Ditt fokus kommer alltså att vara att ge kunder den bästa upplevelsen och bemötande. Du kommer utgå från vårt huvudkontor i Piteå, eller hemma under de rådande omständigheterna.

Dina arbetsuppgifter i huvudsak
• Besvara förfrågningar och supportärenden från våra kunder
• Identifiera möjligheter till merförsäljning
• Supportera i implementationsprocesser för kund- och partnerprojekt
• Supportera kunder i möjliga kundkonfigurering kring tex. systemkonfigureringar, affärsregler och affärsprocesser
• Stötta kundrelationer och säkerställa kundnöjdhet
• Fungera som den primära kontaktpunkten mellan kund och Reclaimit-personalen i supportärenden

Vem är du?
Du har minst 2 års erfarenhet av en serviceinriktad tjänst, gärna inom e-handel, logistik eller butik. Det är positivt om du har god digital vana och ett IT-intresse liksom tidigare erfarenhet av Hubspot eller något annat ticket-system för supporthantering. Våra uppdrag har ofta internationell karaktär, därför är flytande svenska och engelska i tal och skrift en naturlig del i arbetet.

Vi sätter stor vikt vid vem du är som person. Om du kan identifiera dig med följande kommer du att trivas hos oss:
• Du är kundorienterad
• Du är lösningsorienterat och ansvarstagande
• Du är en relationsbyggare
• Du är detaljorienterad men pragmatisk
• Du är självgående och initiativrik
Du gillar en miljö med högt i tak och familjär stämning. Du väljer oss för att få komma in i en dynamisk organisation med kraftig tillväxt som är entreprenörsdrivet. Vi utvecklar våra egna tjänster och lösningar kontinuerligt där alla i bolaget bidrar.

Om verksamheten
Reclaimit är ett SaaS bolag som skapar nya möjligheter för e-handlare och butiker genom effektiva, moderna och automatiserade eftermarknadssystem.

We go all in!
• Returer
• Reklamationer
• Regresser
• Reparationer
Inom Reclaimit finns det en uttalad utmaning som genomsyrar alla uppdrag och företaget som helhet: finns det en smartare lösning så hittar vi den. En strävan som varje dag utmanar oss och låter oss att tänka utanför de givna ramarna och tillsammans med våra kunder ta de modiga beslut som krävs för att skapa utveckling. Vi erbjuder problemlösning och spetskompetens inom teknik.


I denna rekrytering samarbetar Reclaimit med Poolia. Tjänsten är på heltid med anställning direkt hos Reclaimit. Vi jobbar med ett löpande urval så varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Kontaktpersoner på detta företaget

Hanna Sjöberg
0720750235
Hanna Sjöberg

Rebecca Pettersson
090-160532
Hanna Sjöberg

Rebecca Pettersson

Natalie Lindwe
072-074 20 21
Natalie Lindwe
072-074 20 21
Rebecca Pettersson
+4690160532
Rebecca Pettersson
+46725344340
Rebecca Pettersson
090160532

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Poolia Umeå AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 3 september 2021
  • Ansök senast: 26 september 2021

Besöksadress

Umestan företagspark, Umeå
None

Postadress

Umestan företagspark
Umeå, 90347

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024