OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du i början av din karriär och vill vara en del av ett växande företag som erbjuder goda utvecklingsmöjligheter? Vill du jobba med ett skönt gäng som gärna hittar på roliga saker? Gillar du även kundservice och att arbeta digitalt? Just nu söker vi på Securdia en Junior Customer Support. Ansök redan idag för att få chansen att arbeta i en framtidsbransch.
Securdia är ett företag som bidrar med något nytt till marknaden, våra tjänster och produkter skapar trygga arbetsplatser och det är vi väldigt stolta över. Genom digitala lösningar i kombination med marknadens smartaste mobila personlarm har vi moderniserat larmvärlden.
Rollen
Som Junior Customer Support jobbar du tätt tillsammans med din framtida kollega Nova och övriga team. Tjänsten innefattar alltså mycket teamwork men du arbetar även självständigt. Arbetsmiljön är energisk och sprider enbart positiva vibbar. Då vi befinner oss i en tillväxtfas så kommer det finnas en mängd utvecklingsmöjligheter framöver, så vill du arbeta på ett företag där du kan växa så är Securdia helt rätt för dig.
Exempel på arbetsuppgifter
Supportera företagets kunder via telefon och mejl
Orderhantering
Fakturor och avtalshantering
Kontrollera lagernivåer och liknande administrativa uppgifter
Lättare programmering, så som inläsning av filer
Vad erbjuds du?
Du får en trygg och rolig arbetsplats, full av kompetenta och motiverade kollegor. Medarbetare hos oss jobbar hårt, men stämningen på arbetsplatsen är lika viktig, därför är sammanhållning vår prioritet. Vi har kick-offer och anordnar gärna afterworks. Dessutom får du i denna roll en bonus motsvarande en månadslön varje år om du presterar över uppsatta mål.
Utöver får du
- En högkvalitativ onboarding
- 5000 kr i friskvårdsbidrag
- Mobil & dator
- Pension & Försäkring
Vem är du?
För att trivas hos oss är det viktigt att du är nyfiken och gillar utveckling då vi befinner oss i en tillväxtfas. Du är en problemlösare som hjälper till att skapa den bästa möjliga upplevelsen för våra kunder. Du behöver inte ha tidigare erfarenheter av kundsupport eller programmering men du behöver kunna prata svenska obehindrat och tidigare erfarenheter inom service är till din fördel. Utöver detta bör du vara relationsskapande, sprida positiv energi och kunna bevara ditt lugn i pressade situationer. Du ska inte vara rädd att ta kontakt med nya människor och du behöver ha en personlighet som både är ödmjuk samtidigt som du kan stå på dig när det behövs.
Intresserad?
Securdias rekryteringspartner UrbanUrban hanterar samtliga ansökningar och kontaktperson är Josefine Nelander (josefine@urbanurban.se). Observera att vi ej tar emot ansökningar via mejl. Vi ser fram emot att höra från dig!
Om Securdia AB
Vi är ett av Sveriges snabbast växande säkerhetsföretag och utvecklar digitala lösningar som tryggar upp personal som är extra utsatta i sin yrkesroll.
Vi är en scale-up med engagerade medarbetare som utgår från vårt kontor i Bromma. Vår omsättningstillväxt är närmare 1000% det senaste året och vi erbjuder våra kunder hållbara lösningar utifrån de krav som ställs från arbetsmiljöverket.
Vi präglas av att alltid hjälpa våra kunder att utveckla de mest hållbara lösningarna gällande personlarm, utbildning och arbetsmiljöstöd. Varmt välkommen till en framtidsbransch - det börjar med dig!
Kontaktpersoner på detta företaget
Natalie Wide
Ida Garamvölgyi
0704385325
Lina Martinsson