OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nu finns chansen att söka en tjänst som junior ekonomiadministratör till EY. En roll där fokus ligger på att tolka reseräkningar och andra företagsförmåner. Här får du ta plats på ett värderingsstyrt företag där laganda, respekt och integritet är viktiga ledord. Sök redan idag då vi arbetar med löpande urval.
OM TJÄNSTEN
Som junior ekonomiadministratör på EY är du en del av ett team som hanterar lönerna för alla EY anställda i Sverige. Du kommer ansvara för esklaeringsärenden vilket bla rör att tolka olika reseräkningar, hantera kvitton och andra företagsförmåner. I rollen är det därför viktigt att du är noggrann och beslutsam och att hela tiden fatta beslut utifrån EYs interna policys men också aktuella regelverk kring beskattning och förmåner. Därav blir din kommunikation och kontakt med interna medarbetare viktig då anställda från både Sverige och Indien dagligen hör av sig till dig med olika ärenden.
Vi söker dig som har en relevant utbildning, och/eller erfarenhet av liknande arbete ihop med att du är en noggrann och orädd person som värdesätter samarbete och laganda. Låter detta som dig kan det vara dig vi söker.
Du erbjuds
* Arbete i en stor och global organisation som satsar på sina anställda
* Jobba tillsammans i ett tätt och roligt team
* En hängiven och stöttande konsultchef som finns med dig under hela din anställning
Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.
ARBETSUPPGIFTER
- Ansvara för esakleringsärenden
- Hantera utlägg och kvitton
- Tolka reseräkningar
- Se över interna policys och relevanta regelverk
VI SÖKER DIG SOM
- Har en relevant eftergymnasial utbildning
- Har obehindrade kunskaper på svenska och engelska i både tal och skrift då tjänsten innefattar kommunikation på båda språk - all kommunikation sker till stor del på engelska, därför otroligt viktigt att du vågar kommunicera på detta språk
Meriterande är om du:
* Har arbetat med liknande arbetsuppgifter tidigare
* Har kunskap om beskattningsrätt
Som person ser vi att du är:
* Kvalitetsmedveten
* Självgående
* Innovativ
Du har självklart ett positivt synsätt, är serviceinriktad och trivs i ett prestigelöst arbetsklimat där alla hjälper alla. Stor vikt kommer läggas vid personliga egenskaper.
Övrig information
* Start: Omgående
* Omfattning: Konsultuppdrag på heltid med start 6 månader. Chans till förlängning finns och dialog tas under uppdragets gång
* Placering: Parkgatan 49, Göteborg
* Lön: Timbaserad månadslön
Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.
Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231