OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du i början av din ekonomikarriär, och nyfiken på att lära dig mer om ekonomi? I rollen som ekonomiadministratör blir du del av ett härligt ekonomiteam där du får vara med och driva företaget framåt i en självständig roll med varierande administrativa arbetsuppgifter. Enda kravet är att du har kunskap i Excel!
OM TJÄNSTEN
Nomor är ett av Sveriges och Norges största företag inom skadedjurskontroll och matsäkerhet. Nomor finns i Sverige representerade med åtta regionkontor och tjugosex lokalkontor från Boden i norr till Malmö i söder. Nomor ägs av Terminix – ett ledande amerikanskt bolag inom skadedjurskontroll. Till företagets huvudkunder hör försäkringsbolag, livsmedelsföretag, butikskedjor, hotell, kommuner, industrier och lantbrukare. Den viktigaste framgångsfaktorn för Nomor är medarbetarna. De tror att det är den enskilda individens glädje och engagemang som gör skillnad.
Du erbjuds
* Ett härligt gäng kollegor att arbeta med
* Ett givande och lärorikt steg i din ekonomikarriär
* Möjligheten att utöka ditt kontaktnät och öka chansen till nya karriärmöjligheter!
* En engagerad konsultchef från Academic Work som kommer stötta och coacha dig i din fortsatta karriär
Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.
ARBETSUPPGIFTER
Nu söker vi en ekonomiassistent/ekonomiadministratör till vår ekonomiavdelning. Du kommer att ingå i ett team om sju ekonomiassistenter/ekonomiadministratörer placerade i Stockholm och Falun. Arbetsuppgifterna består huvudsakligen av:
* Administration av kundavtal
* Löpande fakturering av avtal samt engångsjobb
* Periodisering av intäkter
* Provisionsuppföljning
VI SÖKER DIG SOM
Vi söker dig som är prestigelös och är redo att rycka in där det behövs. Du tar stort ansvar för ditt arbete och gillar att utföra arbetsuppgifter som är återkommande under månadens gång. Vidare är du lösningsorienterad, flexibel och har förmågan att hantera flera uppgifter parallellt. Du är även en lagspelare som värnar om teamkänslan.
* Goda kunskaper i Excel
* Tidigare erfarenhet eller gymnasieutbildning i ekonomi är meriterande, men inget krav. Det viktigaste är att du är nyfiken och öppen för att lära dig tjänsten!
* Du talar och skriver svenska obehindrat samt har god datorvana.
Övrig information
* Start: Omgående
* Omfattning: Heltid, cirka 6 månader fram med chans till förlängning
* Placering: Tusbystråket 1b, 191 60 Sollentuna
Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.
Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231