OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vårt uppdrag:
Vi söker en junior ekonomiassistent med fokus på leverantörsreskontra. Uppdraget kommer pågå i 6 månader norr om Stockholm. Tjänsten är på heltid och du kommer vara anställd hos Avanzera AB och din arbetsplats är hos kund.
Arbetsuppgifter:
Dina arbetsuppgifter:
• Importera scannade fakturor in i 365 och skicka ut för attest
• Postera godkända fakturor
• Postera fakturor som har matchat inköpsorder (3 way matching)
• Kommunikation med avdelning operations om inköpsordrar som inte har matchat och hur de kan lösas
• Kontakt med leverantörer, be om kontoutdrag för att försäkra oss om att vi har alla fakturor
• Gå igenom leverantörskorten och se till att inga omatchade betalningar eller dylikt ligger kvar
• Diverse ad hoc uppgifter som har med leverantörsreskontra att göra
Din bakgrund:
Gärna lite erfarenhet av ekonomi sedan tidigare. Det är meriterande om du ha arbetat i Exflow & Microsoft Dynamics 365. Vi ser att du kan svenska i tal och skrift samt engelska främst i tal.
Som person är du prestigelös, teamplayer och ansvarsfull. Vi ser gärna att du lätt kan sätta dig in i nya system.
Om oss:
Avanzera har funnits sedan 1998 och är ett auktoriserat företag. Vi vet att varje person är unik och därför månar vi om att ditt nästa steg i karriären ska ge dig kunskap och erfarenhet som just du strävar efter. Vi lägger stor vikt vid personliga relationer och vill att du ska må bra och trivas i samarbetet med oss! Vi är din expert inom konsult- och rekryteringstjänster. Läs mer om oss på www.avanzera.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Anna Kalzén
0700-90 54 91
Camilla Jonsson
0854528304
Helena Elvin Guillemain
0854528305
Malin Klingberg
0854528307
Malin Klingberg
08-54528307
Iren Sayar
0700-905 492
Camilla Jonsson
08 - 545 28 304
Malin Klingberg
08-54520307
Cecilia Wiborg
Malin Klingberg