OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Letar du efter din nya utmaning inom ekonomi? Gillar du att ta ansvar och att arbeta brett med ekonomiuppgifter? Sök redan idag, vi söker dig med start omgående!
Dina arbetsuppgifter
Som ekonomiassistent hos vår kund kommer du att ha daglig kontakt med kunder via telefon och e- mail, du kommer att ansvara över avstämningar med lagret samt koordinera utbildning.
Vidare kommer du att ansvara över:
* Orderadministration
* Kundfakturering
* Kundfodringar
Vår kund arbetar idag med Agresso, symbrio och Topdesk, det är meriterande om du har kunskap i någon av dessa system.
Om företaget
Vår kund bedriver verksamhet inom utveckling, produktion, försäljning, distribution, relaterat till brandskydd, inbrottslarm, inpasseringskontroll och andra säkerhets och fastighetsrelaterade styr och automatikprodukter. Företaget sitter i Hägersten, på samma kontor som sitt moderbolag. Här kommer du till ett stort kontor, med många kollegor, och en fantastisk kultur!
Din profil
Vi söker dig som har relevant utbildning och erfarenhet av ekonomiska uppgifter såsom:
* Kundfakturering
* Lageravstämning
* Kontering av leverantörsfakturor
Vidare ser vi att du kan både svenska och engelska samt har en grundlig IT kompetens (Windows och Office 365).
För att passa i tjänsten så ser vi att du som person är strukturerad, serviceinriktad, lyhörd och att du tycker om att ta ansvar!
Om oss
Som anställd på Framtiden AB kan du känna dig trygg. Samtliga av våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Personalansvarig har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.
Framtiden finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera unga talanger, dvs. personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo och är ett av Sveriges snabbast växande företag.
Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.
För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden för att sedan gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget.
Villkor
Start: Omgående, enligt Ök.
Ort: Hägersten, Stockholm
Arbetstider: 08-17 (Heltid)
Vi gör vårt urval löpande, skicka in din ansökan redan idag!
Kontaktpersoner på detta företaget
Linda Gustavsson
Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Ebba Andersson
Linda Gustavsson
0707-952 832
Karin Adin
0707-661445
Karin Adin
0707-66 14 45
Karin Adin
0735 - 16 89 70
Jennie Forsell
0739 - 55 76 16
Moa Jäder
0707-663955
Sofie Johansson
0735-168996