OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Ryska Posten Bemanning söker för kunds räkning en junior ekonomiassistent för omgående start. Tjänsten är på heltid och du kommer till en början jobba helt på distans.
Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.
OM TJÄNSTEN
Som junior ekonomiassistent kommer du arbeta med dagliga flöden av både leverantörs- och kundreskontran. Du kommer hjälpa företagskunder med lättare frågor/ärenden via telefon och mejl. Du kommer även sitta nära din ekonomichef och assistera vid uppkomna nya projekt. I tjänsten innebär en del administrativa arbetsuppgifter som att strukturera intranätet och anteckna vid möten, lättare bokföringsärenden, hjälpa till med att skapa rapporter och vara hjälpsam kring finansiella ärenden och frågor internt.
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mejl kring tjänsten går till oss. Du kommer vara anställd hos oss på Ryska Posten Bemanning och uthyrd till vår kund med ambitionen att på längre sikt bli anställd hos kunden.
ARBETSUPPGIFTER
Som ekonomiassistent kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter som följande:
- Arbeta med leverantörsreskontran.
- Arbeta med kundreskontran.
- Bokföring.
- Kundservice gentemot våra kunder.
- Avstämningar och delaktig i månadsbokslut.
- Delaktig i lättare arbetsuppgifter i framtida ekonomiprojekt.
- Vara kontaktperson gällande lättare ekonomiska frågor inom företaget.
- Lättare administrativa arbetsuppgifter.
VI SÖKER DIG SOM
- Har tidigare erfarenhet av enklare ekonomiuppgifter
- Är flytande i svenska och har goda engelskkunskaper, i både tal och skrift
- Är väldigt noggrann och detaljerad i ditt arbete
Vi söker en person som ser detta som en långsiktig karriärsmöjlighet. Med tiden kommer tjänsten innebära möjligheter för personen att få nya ansvarsområden/utmaningar.
ÖVRIG INFORMATION
- Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
- Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på
Kontaktpersoner på detta företaget
Sandra Bäckman
Marlen Plånborg
Matilda Örtenmark Nilsson
Svante Larsson
Rakel Lilja
Matilda Dahlin
Gabriela Montenegro
08 518 072 04
Emma Unger
Oscar Almgren
Gabriela Montenegro
08 518 072 04