OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsbeskrivning:
Vi söker nu en junior ekonomiassistent inom kundreskontra till kund i Stockholm City. Du kommer ingå i ett team på två personer och rapportera till kundreskontrachefen. I rollen ingår administration kopplat till kundreskontra och fakturering. Vidare kommer du även skötta viss manuell fakturering samt viss påminnelsehantering.
De huvudsakliga arbetsuppgifterna innefattar:
• Kundreskontra
• Manuell fakturering
• Påminnelsehantering
• Stötta övriga ekonomifunktionen
Vem är du?
Du har med fördel jobbat som ekonomiassistent inom kundreskontra eller som administratör med faktura hantering. Du trivs i organisationer där man motiveras av förändring och där du får ta stort eget ansvar. Du har god systemvana och en van användare i Excel. Som person är du prestigelös, nyfiken och mån om att göra ett bra jobb. Vidare talar och skriver du obehindrat på svenska och engelska.
Du erbjuds:
Du erbjuds ett konsultuppdrag med start i mars-april och som förväntas fortlöpa i 6 månader och där tjänsten kommer övergå till direkt anställning. Tjänsten är förlagd på kundens kontor i centrala Stockholm och delar av arbetet kan utföras på distans. Vid frågor gällande tjänsten är du varmt välkommen att kontakta ansvarig konsultchef Gabriel Spennare på gabriel.spennare@jurek.se
Om verksamheten
Jurek Rekrytering & Bemanning är ett starkt växande företag med fokus på flexibla och kundanpassande rekryterings- och bemanningslösningar. Genom vårt nytänkande och entreprenöriella arbetssätt är vi unika i Sverige idag. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR/Administration samt marknad och management.
Välkommen med din ansökan via www.jurek.se. Vi tar inte emot ansökningar via e-post.
Kontaktpersoner på detta företaget
Malin Sjöström
0709-721470
Susanna Filipsson
Rakel Jarl
Caroline Frödén
0766 33 14 44
Jenny Larsson
Ulriikka Uittomäki
Berivan Mohammed
Malin Alexandersson
Thomas Eklöf
Rakel Jarl
070-972 13 52