OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vårt uppdrag:
Vi söker nu en junior ekonomiassistent till vår kund i Upplands Väsby. Du kommer agera stödfunktion till ekonomiavdelningen och avlasta i diverse ekonomirelaterade arbetsuppgifter. Tjänsten är på heltid och startar omgående. Detta är intialt ett konsultuppdrag men det finns goda chanser till anställning hos vår kund. Under tiden som du är konsult hos Avanzera har du fast månadslön och betald semester.
Arbetsuppgifter:
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter består av:
- Leverantörsreskontra
- Betalningar
- Registrering av inbetalningar
- Löpande bokföring
- Inläsning av filer
- Avstämningsarbete
- Diverse andra arbetsuppgifter som kan förekomma på en ekonomiavdelning
Din bakgrund:
För att lyckas i rollen tror vi att du har cirka 1 års erfarenhet av ekonomirelaterade arbetsuppgifter med en starkdrivkraft att vilja utvecklas inom området. Som person ser vi att du är drivande, framåt och prestigelös. Du bör ha god samarbetsförmåga, vara noggrann, ambitiös och ansvarstagande. Det är viktigt att du trivs att arbeta i en miljö där det är mycket att göra och högt tempo. Har du erfarenhet från affärssystemet Hogia är det en merit.
Bemanning med personligt engagemang:
Genom vår uthyrnings- och rekryteringsverksamhet erbjuder vi personal inom Ekonomi, Administration, Sälj/Marknad, Logistik/Inköp och HR. Vår inriktning är kunnig och erfaren personal som snabbt kan sätta sig in i arbetsuppgifter och nya företag. Vår framgång bygger på ett personligt engagemang, lång erfarenhet och en konstant målsättning att överträffa dina förväntningar. Besök oss gärna på www.avanzera.se eller www.facebook.com/Avanzera
Kontaktpersoner på detta företaget
Anna Kalzén
0700-90 54 91
Camilla Jonsson
0854528304
Helena Elvin Guillemain
0854528305
Malin Klingberg
0854528307
Malin Klingberg
08-54528307
Iren Sayar
0700-905 492
Camilla Jonsson
08 - 545 28 304
Malin Klingberg
08-54520307
Cecilia Wiborg
Malin Klingberg