OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nu söker vi dig som med utbildning inom ekonomi som vill få praktisk erfarenhet inom ekonomi. Har du tidigare erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter kanske du är den vi söker! Planerad start för uppdraget är i början av januari så skicka in din ansökan redan idag!
OM TJÄNSTEN
Academic Work söker en ekonomiassistent till Ekonomiavdelningen på Swedbank Pay. Tjänstens omfattning är på heltid med start i början av januari och kommer pågå i 3-4 månader för att täcka upp på ekonomiavdelningen. Arbetet kommer att utföras på Swedbank Pays kontor i Sundbyberg och du kommer att få en introduktion till arbetet och de system som används. Du kommer bli en del av ett team på 6 personer.
Du erbjuds
* Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande
ARBETSUPPGIFTER
* Löpande redovisning, valutaavstämningar, Avstämning av balans- och resultatkonton
och reskontraavstämning
* Uppföljning av kostnader till leverantörer, Dagliga betalningar samt Månatlig
fakturering till vissa kunder
* Vid månadsskiftena ingår också bokslut och produktredovisning
VI SÖKER DIG SOM
* Har en eftergymnasialutbildning inom ekonomi, eller relevant arbetslivserfarenhet
som motsvarar detta
* Har tidigare erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter, detta kan ha skett på heltid
eller deltid vid sidan av dina studier
* Goda kunskaper i Excel
* Har mycket goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift då båda
språken kommer användas i arbetet
Vi söker dig som är positiv, prestigelös och besitter en god samarbetsförmåga. Det är viktigt att du är organiserad och strukturerad i ditt arbete. I denna roll kommer du att få stötta upp med flera olika arbetsuppgifter vilket ställer höga krav på din flexibilitet och förmåga att anpassa dig till nya arbetsuppgifter.
Övrig information
* Start: Tjänsten kommer tillsättas omgående med planerad start från början/mitten på Mars.
* Omfattning: Heltid, 3-4 månader, med chans till förlängning
* Arbetstider: Kontorstider, 8-17 med viss möjlighet till flex
* Placering: Sundbyberg
* För denna tjänst kommer det krävas ett utdrag ur belastningsregistret och en UC kontroll kommer att genomföras.
* Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.
Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231