OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en noggrann och serviceinriktad person med erfarenhet av Fortnox? Vill du utvecklas inom ekonomi och administration i en kreativ och växande miljö? Då kan denna roll vara något för dig!
Dina arbetsuppgifter
Som junior ekonomiassistent/administratör kommer du att vara en viktig del av vår kunds verksamhet. Du kommer att arbeta med dagliga ekonomiska uppgifter och stötta verksamheten med administrativa sysslor.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att innefatta:
- Bokföring och fakturahantering
- Avstämningar och uppföljningar
- Hantering av kund- och leverantörsreskontra
- Administrativt stöd till övriga teamet
- Bemöta och ge service till företagets kunder
Din profil
För att lyckas i denna roll ser vi gärna att du:
- Har erfarenhet av Fortnox
- Har grundläggande kunskaper inom ekonomi och administration
- Är noggrann, strukturerad och ansvarstagande
- Har en positiv inställning och trivs med att arbeta både självständigt och i team
- Är serviceinriktad och kommunikativ
Vi erbjuder dig
Vi sätter oerhört stort värde på dig som medarbetare hos oss på Maxkompetens. Hos oss får du en personlig och prestigelös konsultchef vars främsta uppgift är att du ska trivas på din arbetsplats oavsett om du arbetar en kort period eller flera år som anställd hos oss. Din konsultchef är mån om kontakten med dig och kommer både besöka dig ute hos kundföretaget, men finns också tillgänglig via telefon och för personliga möten på Maxkompetens kontor.
Vi vill inget hellre än att hjälpa dig att utvecklas och lyckas i din jobbkarriär. Samtidigt ger vi dig branschens bästa friskvårdsersättning. Självklart erbjuder vi dig en formell trygghet när det kommer till allt det arbetsrättsliga såsom lön, semester, arbetsmiljö, friskvård, pension och sjukfrånvaro som medföljer stämpeln av att vara ett auktoriserat bemanningsföretag. Hoppas att du vill vara en del av oss!
Övrig information
Placeringsort: Halmstad
Start: Omgående
Varaktighet: Tillsvidare, heltid
Arbetstid: Vardagar, dagtid
Lön: Individuell enligt överenskommelse
Reklamhuset har valt att samarbeta med Maxkompetens i denna process. För den här tjänsten blir du först anställd som konsult hos Maxkompetens och arbetar ute hos Reklamhuset i Halmstad. Stor möjlighet för rätt person att efter viss tid få anställning direkt hos Reklamhuset.
Har du frågor angående tjänsten så kontakta gärna ansvarig rekryterare på Maxkompetens, Ida Svensson 070-0915912.
Urval och intervjuer kommer ske löpande i denna process så ansök gärna på www.maxkompetens.se redan idag!
Ansökningar via e-post mottages ej på grund av GDPR.
Om Maxkompetens
Maxkompetens är ett av Sveriges ledande rekrytering och bemanningsbolag sedan 2003 och har kontor på fem orter fördelade på Kristianstad, Växjö, Halmstad, Borås och Stockholm. Varje år tillsätter vi över 1200 jobb och varje dag har vi ca 280 konsulter ute på uppdrag. Våra kompetensområden är HR & Lön, Ekonomi & Finans, Kundtjänst & Administration, Marknad & Försäljning, It & Teknik, Inköp & Logistik, Industri.
Varje människa har en fantastisk potential. Det är viktigt att ta vara på alla människors kompetens och erbjuda dem möjligheten att uppnå sina drömmar. Genom omsorgsfullhet, väl fungerande rekryteringsprocesser och hög kompetens hjälper vi människor och företag att mötas och lyckas tillsammans. En bättre värld helt enkelt! Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension.
Om kunden
Reklamhuset är ett företag som brinner för att hjälpa företag att synas och nå sina mål genom kreativ och effektiv marknadsföring. Vi är ett engagerat team som arbetar nära våra kunder för att skapa skräddarsydda lösningar som sticker ut i mängden.