OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
SNABBFAKTA
Omfattning: Heltid (40 arbetstimmar per vecka)
Arbetstider: Kontorstider måndag till fredag kl.8-17
Ort: Stockholm, Slussen
Startdatum: Omgående
Anställningsform: Särskild visstidsanställning (inledningsvis sex månaders konsultuppdrag, med chans till överrekrytering därefter för rätt person)
DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS
Vår kund Muntra är en ledande webbaserad plattform för tandvård. Med deras smarta lösningar vill de förbättra tandvården och har därför skapat ett digitalt ekosystem som förenar dentalbranschens alla aktörer. Deras syfte är att göra det lättare att driva vårdföretag genom att samla exempelvis journaler och e-recept. Hundratals kliniker använder Muntras kraftfulla och användarvänliga verktyg för att anskaffa, behandla och få nöjdare patienter.
Muntra erbjuder en unik möjlighet att få en bred och djup förståelse för det inre arbetet i en digital vårdstartup. Muntra värdesätter en kan-göra-attityd, där de bryr sig om varandra och världen omkring. Räkna med att ha kul och lära dig nya saker varje dag! Frukost erbjuds på kontoret dagligen och torsdags AW. Läs mer om Muntra här (https://www.about.muntra.se/career).
ROLLBESKRIVNING
I rollen som Executive Assistant kommer du att arbeta nära Muntras två medgrundare, ledning och ansvarig rekryterare. Du kommer mestadels att få mycket ansvar snabbt. Då vår kund Muntra är ett skalande företag som vill ta sig in på nya marknader och driva snabb tillväxt. I samband med att Muntra växer uppmuntras det att du även ska få växa, nå dina karriärmål, utveckla nya färdigheter och ta mer ansvar.
Dina uppgifter inkluderar främst:
- Hantera månadsfakturering, återbetalningar och uppföljning
- Förbereda och samordna möten, föra protokoll under möten och sammanställa åtgärder och beslutslistor.
- Planera och utföra rekryteringsaktiviteter tillsammans med ansvarig rekryterare, inklusive publicering av platsannonser och schemaläggning av intervjuer för arbetskandidater.
- Delta i organisationen och den operativa ledningen av interna teamprojekt.
- Planera och samordna evenemang för teamet.
VEM ÄR DU?
För den här rollen lägger vi stor vikt vid personliga egenskaper än tidigare erfarenheter. Vi ser att du är i början av din karriär och nyfiken på att både lära och utvecklas inom en startup. Du trivs att arbeta i en assisterande roll och ser detta som en karriärmöjlighet. Du har en stor förmåga att organisera, ett öga för detaljer samt förvalta din tid väl i ditt arbete. Du är en lagspelare likaväl som du kan arbeta självständigt och ta ansvar. Vidare är du en drivande person som besitter egenskaper som prestigelös och ödmjuk.
Du som söker uppfyller nedan krav:
- Du har god datorvana och goda kunskaper i G-Suite (Docs, Sheets, Slides, Drive, Calendar och Officepaketet
- Behärskar svenska och engelska i både tal och skrift. Då kunden har en del kunder i norden
- Gymnasieutbildning
- Meriterande om du arbetat med UF-företagande under din gymnasieutbildning
ÖVRIG INFORMATION
- Den här rekryteringsprocessen hanteras av Bara Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du blir anställd som konsult hos Bara Posten Bemanning under sex månader, med ambitionen om att du ska bli överrekryterad av kunden därefter.
- Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
- Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se