Junior Förvaltare - Bovärd sökes till kund via Kelly

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Rollen som Junior Förvaltare - Bovärd innebär att du har resultatansvar för en viss geografisk del av fastighetsbeståndet tillsammans med dina kollegor i teamet. Du har ansvar för kontakter med hyresgäster och entreprenörer. Viktiga arbetsuppgifter är att ta emot och åtgärda kundförfrågningar, serviceanmälan, besiktningar och reparationer inom sanitet, mindre bygg- och måleriförbättringar m.m. Du arbetar också med underhålls-, skötsel- och tillsynsfrågor i både ute och innemiljö.

En stor och viktig del av arbetet är att bygga förtroendegivande relationer med hyresgäster och få dem att trivas. Som resultatansvarig kommer Du också att arbeta med attester av fakturor, uppföljning av utförda arbeten och verksamhetsplanering, vilket inte känns främmande för dig. Företaget arbetar i Windows miljö bl.a. i ett fastighetssystem. Du får ett varierande arbete med både administrativa och praktiska uppgifter. Företagets processorienterade organisation gör att det ständigt pågår förbättringsprojekt och som Junior Förvaltare - Bovärd har du möjlighet att få delta i företagets utveckling.

Tjänsten är rekrytering, vikariat/projekt anställning direkt av kund med möjlighet till tillsvidare anställning.

Vem är du?
Som person är du utåtriktad, serviceinriktad, flexibel och ansvarsfull. Du är positiv och har en bra social förmåga. Självklart måste du gilla att ge god service och ha förmåga att sätta dig in i kundens behov och önskemål. Du är en problemlösare som ser möjligheter.

Du kommer att få många kollegor så att arbeta i grupp är lika viktigt som att kunna arbeta självständigt. Är du dessutom en noggrann och ordningsam person som är målinriktad är du definitivt personen kunden söker. Det är en fördel om du har ett praktiskt handlag och är i god form då arbetet ibland kan vara tungt med lyft av redskap och annat. Tidvis är det ett högt arbetstempo med många bollar i luften att hålla reda på.

Du har minst gymnasiekompetens eller annan liknande utbildning med inriktning mot teknisk service eller fastighetsservice. Har du arbetslivserfarenhet inom branschen är det ett plus. Vi förutsätter att du har körkort, datakunskaper i Office och är intresserad av att lära dig mer om administrativa datasystem.

Kontaktuppgifter

Skicka din ansökan via länken nedan, med registrerat CV, vi rekommenderar den fullständiga registreringen. Intervjuer kommer att ske löpande varför vi gärna ser att vi får in din ansökan så snart som möjligt. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Mersa Botonjic på telefon 031-61 40 75.

Ansökan sker endast via nedanstående länk!

.

Kontaktpersoner på detta företaget

Rekryteringskonsult Åsa Olofsson
08-546 511 00

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Kelly Services AB Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltidsanställd
  • Publicerat: 12 september 2013

Besöksadress

Regeringsgatan 77
Stockholm

Postadress

Regeringsgatan 77
Stockholm, 11139

Liknande jobb


Fastighetsmäklare till Svensk Fast Globen

Fastighetsmäklare till Svensk Fast Globen

24 juni 2024

Fastighetsmäklare till Ulricehamn/Tranemo

Fastighetsmäklare till Ulricehamn/Tranemo

12 juni 2024

Fastighetsmäklare - Svensk Fast Vällingby

Fastighetsmäklare - Svensk Fast Vällingby

12 juni 2024