OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Som förvaltningsassistent har du en roll med ett varierat innehåll, många kontaktytor både internt och externt. Din huvuduppgift blir att hantera de olika administrativa uppgifter som förekommer inom en fastighetsförvaltning. Arbetsuppgifterna som ingår i rollen är bland annat att vara bostadshyresgästers kontaktperson i olika frågor kring boendet, förmedla information, ansvara för vissa delar av uthyrningsprocessen, tillval och fakturering.
OM TJÄNSTEN
Du erbjuds
* En fot in i en av Sveriges största privata fastighetsbolag
* En möjlighet att arbeta med ett team
* En möjlighet till överrekrytering
Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.
ARBETSUPPGIFTER
- Biträda förvaltare i det dagliga arbetet
- Dialog med hyresgäster
- Ansvara för hyresgästkommunikation i form av nyhetsbrev, hemsidan och liknande..
- Fakturering vi dsärskilda överenskommelser
- Adminstrativa arbetsuppgifter såsom hantering av leverantörer/fakturor, parkeringsfrågor och liknande.
VI SÖKER DIG SOM
- Har eftergymnasial utbildning, gärna högskola
- Är kommunikativt säker
- Har god samarbetsförmåga
- Är Ansvarstagande och ordningsam
Övrig information
* Start: 15 Augusti
* Omfattning: Heltid, med möjlighet till förlängning
* Placering: Västerås
Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.
Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
INFORMATION OM FÖRETAGET
På Rikshem arbetar vi utifrån värdeorden DNA - Drivande, Närvarande, Ansvarstagande. Hos oss finns stora möjligheter att få utvecklas och utveckla för dig som har drivkraft och engagemang. Vi erbjuder en trygg arbetsgivare med fortsatta expansionsplaner och höga ambitioner. Bland annat med fokus på ökad hållbarhet, digitalisering och långsiktig kundnöjdhet. Du som medarbetare förutsätts delta i och påverka vår framtida utveckling. Läs mer på www.rikshem.se.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231