Junior Förvaltningsassistent till Rikshem

Junior Förvaltningsassistent till Rikshem

Arbetsbeskrivning

Som förvaltningsassistent har du en roll med ett varierat innehåll, många kontaktytor både internt och externt. Din huvuduppgift blir att hantera de olika administrativa uppgifter som förekommer inom en fastighetsförvaltning. Arbetsuppgifterna som ingår i rollen är bland annat att vara bostadshyresgästers kontaktperson i olika frågor kring boendet, förmedla information, ansvara för vissa delar av uthyrningsprocessen, tillval och fakturering.

OM TJÄNSTEN

Du erbjuds


* En fot in i en av Sveriges största privata fastighetsbolag
* En möjlighet att arbeta med ett team
* En möjlighet till överrekrytering


Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER
- Biträda förvaltare i det dagliga arbetet
- Dialog med hyresgäster
- Ansvara för hyresgästkommunikation i form av nyhetsbrev, hemsidan och liknande..
- Fakturering vi dsärskilda överenskommelser
- Adminstrativa arbetsuppgifter såsom hantering av leverantörer/fakturor, parkeringsfrågor och liknande.

VI SÖKER DIG SOM
- Har eftergymnasial utbildning, gärna högskola
- Är kommunikativt säker
- Har god samarbetsförmåga
- Är Ansvarstagande och ordningsam

Övrig information


* Start: 15 Augusti
* Omfattning: Heltid, med möjlighet till förlängning
* Placering: Västerås


Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

INFORMATION OM FÖRETAGET
På Rikshem arbetar vi utifrån värdeorden DNA - Drivande, Närvarande, Ansvarstagande. Hos oss finns stora möjligheter att få utvecklas och utveckla för dig som har drivkraft och engagemang. Vi erbjuder en trygg arbetsgivare med fortsatta expansionsplaner och höga ambitioner. Bland annat med fokus på ökad hållbarhet, digitalisering och långsiktig kundnöjdhet. Du som medarbetare förutsätts delta i och påverka vår framtida utveckling. Läs mer på www.rikshem.se.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 16 juni 2022
  • Ansök senast: 16 juli 2022

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


25 november 2024

25 november 2024

25 november 2024

Kommunikatör med fokus på grafisk formgivning, foto och film

Kommunikatör med fokus på grafisk formgivning, foto och film

25 november 2024