Junior Fulfillment Specialist

Junior Fulfillment Specialist

Arbetsbeskrivning

Trivs du i en varierande roll där du har daglig kontakt med kunder samt med arbetar tätt ihop med andra delar av organisationen?

Tycker du att det bästa med en arbetsdag är när du gjort det lilla extra för en kund eller kollega?

Då kan tjänsten som Junior Fulfillment Specilist hos vår kund Bisnode vara någonting för dig!

Skicka in din ansökan redan idag, urval sker löpande och tjänsten förväntas tillsattas snabbt!

Ansökan sker via hemsidan, vi tar inte emot ansökningar via mail. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta vår konsultchef Gabriella Boumadi på 0735 39 69 28.

I dagens digitala informationsöverflöde är det viktigare än någonsin för företag att kunna förädla, analysera och förstå affärsdata. Med andra ord hjälper du som Junior Fulfillment Specialist kunder att fatta smartare beslut!

Enheten Fulfillment, som ingår i Operations, har som uppdrag att säkerställa att kundleveranser och fakturering sker i enlighet med avtal. De verkar för hög konkurrenskraft genom kvalitet, korta ledtider samt förståelse för kundens behov. De strävar samtidigt mot automatisering, processutveckling och kontinuerlig förbättring. Just nu söker de en ny medarbetare för ett vikariat till deras team som vill vara med och driva fortsatt framgång för Bisnodes Operational Exellence.

Arbetsuppgifter
Som junior fulfillment Specialist är du en del av ett team med 12 medarbetare som värdesätter samarbetsförmåga och engagemang. Tjänsten passar dig som söker ett arbete med att supportera både kund och sälj med uppsättningar, second linesupport och fakturering. Du drivs av att påverka ditt dagliga arbete via förbättringar och har en syn på att tillsammans åstadkommer man mer. Med tanke på pandemin kommer en stor del av onboarding och arbete ske remote, du kommer dock få en mentor på plats under upplärningen samt till viss del ha möjlighet att sitta på kontoret.

I rollen som Junior Fulfillment Specialist hanterar du både second line frågor och upplägg av nya kunder och/eller tillkomna tjänster. Det innebär daglig kontakt med kunder och sälj kring avtal, användaruppsättning och fakturering. Kredittjänsterna de hanterar är Soliditet, Business Check, Min Upplysning, BINK och Risk Guardian.

Du kommer till exempel att:

Din huvudsakliga arbetsuppgift är att via Salesforce hantera dagliga ärenden såsom: Uppsättning av ny kund
Användaradministration – för nya kunder eller tilläggstjänster
Fakturering, kreditering eller om fakturering
Migrering av kunder från en tjänst till en annan
Second linesupport kring tjänster, fakturor och statistik
Vem är du? Vi ser gärna att du har något års erfarenhet av kundservice, administration, backoffice eller ekonomi.
Du har lätt för att sätta dig in i nya system
Du har lätt för att kommunicera muntligt och skriftlig på svenska samt engelska
Det är meriterande om du:
- Har arbetat med Salesforce och/eller kredittjänster.

För att lyckas i rollen söker vi dig som drivs av att leverera hög service, tycker om att ha kundkontakt och att arbeta tätt ihop med andra delar av en organisation. Du är väldigt noggrann och strukturerad i ditt arbete. Du tycker om att ta ansvar, supportera kund och har god förståelse för både kundbehov, kvalitet och affärsnytta. Du har lätt för att förstå helheten och drivs av att utvecklas och lära dig nya saker.

Om Bisnode - A Dun Bradstreet Company
Bisnode – A Dun Bradstreet Company är ett ledade data- och analysföretag. Med 6 000 medarbetare som samarbetar över hela världen - bara i Europa finns vi på 42 platser. Med hjälp av stora datamängder i kombination med analys gör vi det möjligt för företag att omvandla abstrakt data till relevanta beslutsunderlag. Våra lösningar hjälper dig att öka lönsamheten genom hela kundresan, från att säkra din datakvalitet, till att optimera dina risker, hitta nya kunder och växa din befintliga kundstock till att slutligen effektivisera genom automatisering.
 
Våra kunder är allt från myndigheter, små och medelstora företag till globala koncerner. Gemensamt för dem är att de valt att arbeta datadrivet och att fatta beslut baserade på smart data. Våra kunder är verksamma inom en rad olika branscher; bank och finans, offentlig sektor och myndigheter, fastighet, försäkring, handel och tillverkningsindustri.

Övrig information Start: Omgående
Omfattning: Heltid
Lön: Enligt överenskommelse
Placering: Stockholm
Detta är ett konsultuppdrag. Du kommer vara anställd av OnePartnerGroup och arbeta som konsult ute hos kund. Uppdraget kommer att vara på heltid och det finns goda möjligheter att bli förlängd/överrekryterad på uppdraget, förutsatt att alla parter är nöjda med samarbetet. Initialt förväntas uppdraget att pågå fram tills 2021-12-31

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Workforce Logiq Sweden AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 18 mars 2021
  • Ansök senast: 26 mars 2021

Liknande jobb


10 oktober 2024