OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du intresserad av IT, telefoner och annan teknisk utrustning? Trivs i en roll där du får lösa problem och hjälpa andra? Kanske är det här uppdraget för dig!
Beskrivning
Perido söker nu en helpdeskmedarbetare för ett konsultuppdrag hos vår kund, en statlig myndighet som är involverad i Sveriges miljöarbete. Organisationens lokaler är placerade strax norr om centrala Stockholm.
Som helpdeskmedarbetare får du möjligheten att utnyttja din känsla för service och ditt intresse för IT. I rollen kommer du bland annat fungera som servicestöd gentemot användare gällande problem med Windows och Office, datorer i allmänhet med tillhörande utrustning och hårdvara, samt mobiltelefoner. Du instruerar användare i hur de ska arbeta med olika program och hjälper till med den allmänna administrationen av IT-miljön (exempelvis behörigheter och utskriftsköer). För att lyckas i den här rollen är det viktigt att du tycker att det är roligt att hjälpa människor med tekniska problem. Dessutom tror vi att du är en självgående och prestigelös person som gärna hugger i och får saker gjorda. Varmt välkommen med din ansökan!
Kravprofil
- Gymnasiekompetens eller likvärdig erfarenhet
- Kunskaper gällande hård- och programvara, kringutrustning, Windows/Office, mobiltelefoner
- Kunskaper i AD är meriterande
- Du uttrycker dig väl i tal och skrift
Omfattning och tillträde
Konsultuppdrag, heltid. Tillträde i början av januari, uppdragstid 2 månader.
Ansökan
Skicka din ansökan med bifogat CV via e-post till rekrytering@perido.se snarast då urvalet kommer att ske löpande. Ange referensnumret 9565DB i ärenderaden.
På intervju hos oss avslöjar vi namnet på kundföretaget och berättar mer om tjänsten. Om du har annan akut fråga kan du mejla vår frågemejl (fraga@perido.se), du får svar vardagar inom 24 timmar. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.
Referensnummer
9565DB
Kontakt
E-post ansökan: rekrytering@perido.se
Övriga frågor: fraga@perido.se