OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Ingress
Just nu söker vi en Helpdeskmedarbetare på 100% till vår kund i Solna, Stockholm. Uppdraget startar omgående. Vi söker dig som är i början av din karriär, du är inte rädd för utmaningar, samtidigt som du vill utvecklas i rollen som Helpdeskmedarbetare! Låter detta spännande? Tveka inte att skicka in din ansökan!
Dina arbetsuppgifter
Uppdraget som Helpdeskmedarbetare innebär att serva och supporta in-house personal samt beställare utifrån. Arbetet kräver god datavana och servicekänsla. Som Helpdeskmedarbetare hos kunden betyder detta att hantera ärenden och samtal inom sjukvårdssektorn. Via chatt och telefonsamtal bemöter du frågor och ärenden som behöver lösas kort eller långsiktigt. Vid flera tillfällen under ett arbetspass kan stressiga och pressade situationer ske i arbetet, vilket innebär att du som söker tjänsten kan hantera olika miljöer och situationer med ett lugn. Detta innebär även att du har ett starkt lösningsfokus och ser hinder som en utmaning! Du kan prioritera och estimera tid och resurser rätt. Tillsammans med ett härligt och glatt team sitter du i fina lokaler, där samarbete och god kommunikation är viktigt.
Arbetstiderna är varierade och sker mellan måndagar-söndagar. Vi ser gärna att du kan arbeta mellan dagarna samt röda dagar.
Ansökning
Detta är ett konsultuppdrag vilket innebär att du blir anställd av Otiga Sverige på uppdrag av vår kund.
Vi ser fram emot din ansökan så snart som möjligt, urval sker löpande vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Du ansöker genom att klicka på "Sök jobbet", fyll i dina kontaktuppgifter samt bifoga personligt brev och CV.
Har du frågor kring tjänsten går det bra att ta kontakt med ansvarig rekryterare [ANGE FÖR - EFTERNAMN, MAILADRESS]
Vi ser fram emot din ansökan!
Din profil
Vi söker dig som har ett intresse och 1-2 års erfarenhet av att arbeta med service och kundbemötande. Du är en självgående och lyhörd person som har lätt för att ta egna initiativ samt att arbeta självständigt. Det är viktigt att du har goda kunskaper i det svenska språket i både tal och skrift. Du har även en god datavana! Du lägger stor vikt vid att ge ett professionellt intryck och är bekväm med att vara tydlig och saklig i din kommunikation. För dig är det viktigt att göra det lilla extra för att göra kunden nöjd. Det är viktigt att du känner dig hemma i Office-paketet och i övriga IT-system. Avslutningsvis har du en positiv inställning till de mesta, och tror på att laget tillsammans kan ta er framåt!
Erbjudande
Timlön enligt överenskommelse.
Start: Omgående placering i Solna, Stockholm
Om oss
Det är vi som är Otiga Stockholm. Vi arbetar med bemanning och vi vet hur viktigt det är med en stark lokal närvaro. Som ett fullserviceföretag inom bemanning och rekrytering hjälper vi våra kunder med kompetensförsörjning och flexibilitet i alla olika led. Våra tjänster täcker allt från bemanning av industripersonal, lager och logistik till tjänstemän. Vi arbetar i Stockholm med omnejd med en stark närhet till våra kunder och konsulter, men finns i hela Norden. Hos Otiga är det människorna som gör skillnad.
För mer info gå in på Otiga.se