Junior HR-administratör sökes till flexibelt deltidsuppdrag!

Junior HR-administratör sökes till flexibelt deltidsuppdrag!

Arbetsbeskrivning

Är du student inom HR eller ekonomi och sugen på ett utvecklande extraarbete? Har du tidigare arbetat med administration inom personal- eller ekonomiområdet, exempelvis under sommaren? Då är detta helt rätt möjlighet för dig!

Till vår kund inom bygg- och entreprenad söker vi nu en personaladministratör som vill arbeta ca 2 h per vecka till att börja med. Vår kund är oerhört flexibel och du kan arbeta valfri veckodag utifrån vad som passar ditt schema. Du kommer att få arbeta brett med administrativa uppgifter som exempelvis att;

- Administrera anställningsavtal

- Introducera nyanställda

- Ta fram underlag för bokföring/löneutbetalningar

- Enklare ekonomiuppgifter, exempelvis kontoavstämningar

 
Vem är du? 
Det viktigaste är att du som söker är driven, engagerad och nyfiken. Du vill utvecklas och ser detta som en chans att skaffa värdefull arbetslivserfarenhet. Vidare är du flexibel, och tar dig gärna an nya uppgifter. Du har lätt för att prioritera och är dessutom oerhört ordningsam och strukturerad. 

Erfarenhet av personalrelaterade arbetsuppgifter, alternativt arbete som ekonomiassistent, är meriterande. 

 
Du erbjuds
Detta är en fantastisk möjlighet att skaffa dig värdefull praktisk erfarenhet inom HR-området. Du blir en del av ett spännande företag som är villiga att låta dig växa in i rollen som personaladministratör och successivt ta mer ansvar. För rätt person finns det stora möjligheter att etablera en långsiktig relation med det aktuella företaget!

Tjänsten är ett föräldravikariat på ett år med start omgående. Tjänsten är förlagd i Aröd, Göteborg.

 
Ansökan
Låter detta som uppdraget för dig? Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

För frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta ansvarig konsultchef Johanna Kalered på johanna.kalered@jurek.se.

 
Om företaget
Jurek Rekrytering & Bemanning är ett starkt växande företag med fokus på flexibla och kundanpassande rekryterings- och bemanningslösningar. Genom vårt nytänkande och entreprenöriella arbetssätt är vi unika i Sverige idag. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR/Administration samt marknad och management.

Kontaktpersoner på detta företaget

Malin Sjöström
0709-721470
Susanna Filipsson

Rakel Jarl

Caroline Frödén
0766 33 14 44
Jenny Larsson

Ulriikka Uittomäki

Berivan Mohammed

Malin Alexandersson

Thomas Eklöf

Rakel Jarl
070-972 13 52

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Jurek Rekrytering & Bemanning AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 15 september 2023
  • Ansök senast: 15 oktober 2023

Besöksadress

Biblioteksgatan 11, Stockholm
None

Postadress

Biblioteksgatan 11
Stockholm, 11146

Liknande jobb


People & Office coordinator

People & Office coordinator

21 november 2024

18 november 2024