Junior inköpare med start omgående

Arbetsbeskrivning

Randstad söker nu en inköpare för ett uppdrag hos en stor global kund med placering i centrala Västerås. Start omgående och sträcker sig till Juli 2016. Intervjuer sker löpande så tveka inte att skicka in din ansökan redan idag!

Dina arbetsuppgifter
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer bestå av operativt inköpsansvar. Se till att leveranser sköts på rätt sätt, arbeta med fakturahantering och ha ett övergripande ansvar vad gäller projektets olika inköpsfrågor. Kommunicera och koordinera dagliga materialfrågor, kontrollera fakturor och följa upp betalningar. 
 



Din bakgrund
Du har tidigare erfarenhet av inköpsarbete eller faktura hantering. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av att arbeta i affärssystemet SAP. Flytande kunskaper i svenska och engelska är ett krav för tjänsten. Vidare ser vi gärna att du har erfarenhet från att arbeta i internationell miljö. Du kommer ansvara för att se till att inköpen är i linje med verksamhetens riktlinjer och rutiner. 

Dina egenskaper
Som person är du strukturerad, analytisk och driven. Du trivs i internationell miljö och du engagerar dig för att ge kunder det bästa erbjudandet.
 

Om Randstad
Med över 600 000 anställda i fler än 40 länder är Randstad världens näst största företag inom rekrytering och bemanning. Vi växer stadigt på den svenska marknaden med många spännande karriärmöjligheter för den engagerade och kvalitetsmedvetna medarbetaren.
Som konsult på Randstad erbjuder vi dig möjligheten att skaffa bred erfarenhet och arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken. Vi ser våra medarbetare som vår viktigaste tillgång och som konsult är du Randstads ambassadör och vårt ansikte utåt. Söker du en arbetsplats som erbjuder spännande uppdrag och nya kontaktnät kommer du trivas som konsult på Randstad.

Kontaktpersoner på detta företaget

Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Marielle Österholm
072 988 90 32
Anna Nyholm
086939466
Anna Nyholm
+46 72 988 90 05
Carin Wall
072 988 90 07
Tobias Jägerskog
072 988 90 38
Martin Edin
+46 729889825
Maria Öhlander
+46 72-988 9604
Maria Frisk
+46 72-988 9607
Sofie Wallström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt avtal
  • Heltid- 3 mån. Visstid
  • Publicerat: 19 april 2016

Besöksadress

Kalendegatan 26
None

Postadress

Box 17193
Stockholm, 10462

Liknande jobb


4 november 2024

4 november 2024

4 november 2024

4 november 2024