OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
För kunds räkning söker vi en junior inköpare till ett bolag som jobbar med bilreservdelar och tillbehör. Rollen är operativ och innebär att man kommer att jobba med allt från underhåll av artiklar och priser i affärssystemet, skapa lagerförslag och göra inköp mot lager och till kundorder. Man kommer också att vara behjälplig i att söka efter reservdelar hos våra leverantörer till att bevaka leveranser och uppdatera leveransinformation samt stämma av leveranser och fakturor.
Rollen är stationerad norr om Stockholm och du kommer att rapportera till inköpschefen.
Din profil
Denna roll är perfekt för dig som pluggat eller har påbörjat din karriär inom supply chain och vill få in foten hos ett starkt bolag, där du kommer att få lära dig inköpsjobbet från grunden. Vidare är du en systemvan person och du kommunicerar obehindrat på både svenska och engelska i tal och skrift.
Som person trivs du i ett högt tempo och har ett sinne för ordning och reda, vilket du kommer att ha stor nytta av i rollen. Du kommer att ha många kontaktytor och har därför självklart en god social och kommunikativ förmåga. Vidare är du också en självständig person som är duktig på att prioritera tid och insats.
För mer information om tjänsten och processen kontakta Susanna Haglund på 076 221 67 07. Intervjuer sker löpande så skicka in din ansökan så snart som möjligt. Välkommen med din ansökan!