OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Till vår kund som är en ledande aktör inom sin nisch i finansbranschen söker vi en junior inköpare för ett konsultuppdrag. Rollen är tänkt att tillsättas omgående och uppdraget sträcker sig till mitten av januari. Du kommer att arbeta i teamet som hanterar konsultinköp till bolaget. Kunden sitter i fina lokaler i centrala Stockholm.
I din roll kommer du bland annat ansvara för avtalshantering, konsultutvärdering, utvärdering av leverantörer och allmän administration gällande konsulthantering.
Vi söker dig som har något års erfarenhet från en inköpsavdelning och som har vana av att hantera konsultinköp. Du talar och skriver obehindrat på svenska och engelska.
Om Capega
Capega är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag med kontor i centrala Stockholm. Vi är specialiserade på interimslösningar och rekrytering inom ekonomi, fastighet, bank, finans & försäkring. Som helhetsleverantör hjälper vi er att tillsätta tjänster på alla nivåer med rätt kompetens. Läs mer om oss på www.capega.se (http://www.capega.se/) och ta en första kontakt.
Konsult hos Capega
Som konsult hos Capega blir du en del av ett personligt bolag som med bred kompetens och stort nätverk ger dig rätt förutsättning att utvecklas inom din yrkesroll. Då vi värdesätter dig och dina kvalifikationer är det viktigt för oss att du trivs som vår konsult. Du får en engagerad konsultchef som känner till din bransch väl och du erbjuds goda anställningsvillkor med friskvårdbidrag och tjänstepension.
För mer information om nya tjänster, besök vår LinkedIn (https://www.linkedin.com/company/76341207/admin/) eller www.capega.se (http://www.capega.se/)
Ansökan och kontakt
Ansök omgående då rollen ska tillsättas så fort som möjligt.
Vid frågor kring tjänsten kontakta gärna Magnus Holmqvist på magnus.holmqvist@capega.se