OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Till vår kund söker vi en junior Inköpsadministratör som kan stötta IT-inköpsteamet i sitt dagliga arbete.
Du kommer att arbeta med och ansvara för att:
Samarbeta med inköp samt IT organisationen
Ansvara för upphandlingar, omförhandlingar av IT tjänster
Göra TCO analyser och business case baserat på spend data
Rapportera till Senior Category manager
Vi ser gärna att du har följande kompetens och erfarenhet:
Akademisk examen eller motsvarande erfarenhet
Ett par års erfarenhet av IT- inköp
Goda kunskaper i strategiskt inköp & upphandling
Förhandlingserfarenhet och god kommersiell förståelse
God förståelse och kunskap om Total Cost of Ownership (TCO)
God kommunikations- och presentationsförmåga
Stor vikt läggs på personliga egenskaper
Din ansökan
Låter rollen intressant och passande? Ansök i så fall omgående för vi intervjuar löpande och rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vi är flera rekryterare som hanterar rekryteringen av denna tjänst, vid frågor gällande den här rekryteringen eller tjänsten når du oss enklast på e-post info@quest.se
Vi kan enbart ta emot och bearbeta din ansökan genom att du registrerar ditt CV i vår portal. Med avseende på GDPR kan vi ej ta emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan! Uppdraget är en del av Quest Consulting personaluthyrning. Du kommer att vara anställd av Quest Consulting och arbeta som konsult hos vår kund.
Om oss
Quest Consulting är ett auktoriserat konsultbolag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension. Vi är specialiserade inom IT, Teknik, HR, Administration och Ekonomi. Vår målsättning är att vara din personliga samarbetspartner och just därför är det så viktigt för oss att arbeta efter våra kärnvärden där våra ledord är att vara Personliga, Nyskapande och Professionella.