OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vår kund söker dig - en självgående och initiativtagande person inom rapportering och administration som är villig att arbeta i en fartfylld verksamhet. Här har du en fantastisk möjlighet att skapa värdefull erfarenhet i en stor finanskoncern. Välkommen in med din ansökan redan idag då vi arbetar med löpande urval!
OM TJÄNSTEN
Vår kund söker en kollega som vill stötta företagets inköpsavdelning. I rollen som junior inköpschef får du möjligheten att arbeta med varierande arbetsuppgifter och en chans att driva olika inköpsprocesser internt. Din roll kommer att bestå av flera aktiviteter såsom att bistå vid avtalsskrivning, resonera med olika leverantörer och att vara affärspartner inom banken. Vidare kommer du att ha mycket kontakt med interna avdelningar inom banken, exempelvis IT och HR.
Du kommer att ingå i ett innovativt och kompetent team på sju personer, vars kompetens sträcker sig från ett par år till flera decennier i företaget. Teamet beskrivs som samarbetsvilliga och de är måna om att hjälpa varandra. De ser att du som person är flexibel, proaktiv och trivs med ett jobb som präglas av flera bollar i luften. Dessutom är det viktigt att du tycker om att arbeta med siffror samtidigt som du är proaktiv och kan driva processer själv. Du kommer att få en strukturerad upplärning av teamet som också ser till att du får det stöd du behöver för att lyckas.
#
Du erbjuds
* Du får möjlighet att sätta din prägel på arbetet och forma rollen ytterligare
* Du kommer att bli en del av en social och trevlig arbetsmiljö
* Du kommer att få goda utvecklingsmöjligheter och frihet under ansvar
* En dedikerad konsultchef och karriärspartner från Academic Work
Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.
ARBETSUPPGIFTER
- Hantera förfrågningar löpande i serviceportalen
- Bistå i förhandlingar och processer med leverantörer inom olika områden
- Se till att avtal är uppdaterade och skaffa rätt dokumentation
- Vara affärspartner för funktioner inom inköpsverksamhet för att säkerställa kvalitet och kostnadseffektivitet
- Vara kontaktpunkt för leverantörer och medarbetare internt
VI SÖKER DIG SOM
Vi söker dig som
* Har eftergymnasial utbildning ekonomi och administration eller motsvarande
* Arbetslivserfarenhet kan kompenseras för högre utbildning
* Talar ett skandinaviskt språk flytande och engelska, i tal och skrift
* Har goda kunskaper i Officepaketet
För att både lyckas och trivas i rollen tror vi att du som person är:
* Självgående
* Strukturerad
* Samarbetsinriktad
Övrig information
* Start: Enligt överenskommelse
* Omfattning: Heltid, vikariat i 12 månader
* Placering: Stockholm
Rekryteringsprocessen kommer inkludera ett logiskt test och ett personlighetstest, vi rekommenderar att göra dessa tester så snart som möjligt då vi arbetar löpande. Testresultatet kan återanvändas i framtida rekryteringsprocesser.
Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.
Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231