OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker nu drivna innesäljare till ett välkänt telekommunikationsbolag! Tjänsten är belägen på vår kunds kontor i Malmö. Som anställd hos Uniflex knyter du värdefulla kontakter och får bred erfarenhet av arbetslivet. Arbetsuppgifterna kommer huvudsakligen bestå av att bearbeta och sälja produkter och tjänster mot företagskunder på den svenska marknaden via telefon. Det är viktigt att du är aktiv och resultatinriktad genom hela säljprocessen och trivs med att arbeta mot uppsatta mål. Arbetet innebär även en del administrativa uppgifter kring tjänsterna som säljs. En merit är om du har tidigare erfarenhet från något säljstödsystem och allmänt goda datorkunskaper. För att trivas som innesäljare ska du ha en förmåga att snabbt kunna komma till avslut samt knyta långsiktiga relationer med dina kunder. Arbetet är på heltid och du ska vilja stanna och utvecklas på företaget en längre period. Tjänsten börjar med två veckors intern utbildning i företagets produkter och tjänster. Det är ett krav att du har erfarenhet från någon form av försäljning, exempelvis telemarketing, butiksförsäljning eller kundtjänst med merförsäljning. Arbetstiderna är dagtid, 100% och tjänsten beräknas börja i Augusti/September. Fast månadslön samt provision på dina uppnådda resultat. Urval sker löpande, så sök redan idag! Uniflex är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning, rekrytering och omställning av personal inom yrkesområdena industri, lager, bygg, el, kontor, restaurang och butik. Uniflex är noterat på NASDAQ OMX Stockholm, Small Cap, och finns idag på 38 orter i Sverige samt i Manchester, Storbritannien. Uniflex är medlem i Almega Bemanningsföretagen och har kollektivavtal med LO och Unionen. Uniflex är kvalitets- och miljöcertifierat.