OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du arbeta med internservice och layout i en samhällsnära miljö i city? Har du en serviceinriktad inställning, god systemvana och intresse för arbetsuppgifter inom tryck, kopiering och layout? Söker du en attraktiv arbetsplats där du arbetar tillsammans med engagerade och pålitliga kollegor? Då kan du vara den vi söker för detta långsiktiga extrajobb.
Om uppdraget:
Vår kund är en av de främsta symbolerna för Stockholm. Härifrån styrs Stockholm och ca 200 personer, både politiker och tjänstemän, har sin arbetsplats här. Placering är vid Norr Mälarstrand med närhet till både stadsmiljö och natur. Uppdraget kommer att påbörjas så fort som möjligt och löpa på tillsvidare. Omfattningen är extra vid behov där du täcker upp vid ordinarie personals frånvaro. Arbetstiden kommer vara förlagd inom intervallet 07.00-17.00. Du kommer att tillhöra ett team om 3 personer, men utför självständigt dina uppgifter.
Då omfattningen utav tjänsten är extra vid behov bör du ha en annan huvudsaklig sysselsättning såsom studier, ett annat extra-/deltidsarbete, frilans eller att du är pensionär. Formulera detta tydligt i din ansökan. Omfattningen utav behovet kommer att variera men vi vill att du finns tillgänglig i snitt 1-2 dagar i veckan.
Dina arbetsuppgifter:
I arbetsuppgifterna ingår bland annat kopiering och tryck till sammanträden men även av utredningar, budgetförslag, utbildnings- och informationsmaterial. Du granskar och säkerställer därmed även materialets layout och grafiska design. I och med detta är det betydelsefullt att du är noggrann och kvalitetsmedveten, med ett öga för såväl helheten som detaljer.
I rollen ingår också att vara behjälplig med att ta emot leveranser vid närliggande godsmottagning. Vid tillfällen kommer du även arbeta med konferensservice och hantera beställningar samt arbeta med posthantering. Det är även bra om du kan lösa eventuella problem med teknisk utrustning som förekommer.
För rollen ser vi dig som både är hjälpsam och kan prioritera arbetsuppgifter vid ett högre arbetstempo. Vi tror även att du är en stjärna på service, med god framförhållning, som visar stor nyfikenhet och kreativitet i arbetet.
Dina kvalifikationer:
- Viss relevant erfarenhet eller utbildning.
- Goda kunskaper i svenska, tal och skrift
- Meriterande med erfarenhet av Indesign och/eller Adobe acrobat DC
- Meriterande med utbildning och/eller erfarenhet inom media/kommunikation/grafisk design
Om ansökan:
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare Kristina Fransson på e-postadress: kristina.fransson@bemannia.se. Ange annonstiteln för den tjänst som din fråga berör i ämnesraden i ditt mail.
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på jobb@bemannia.se alternativt 08-84 53 00.
Alla våra lediga tjänster finner du här: www.bemannia.se/lediga-jobb/
Registrera ditt CV här: www.bemannia.se/registrera-ditt-cv/
Då finns du med i vår databas även för framtida rekryteringar.
Bemannia är ett av Sveriges ledande bemannings- och rekryteringsföretag inom offentlig sektor. Vi har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter. Bemannia är ett auktoriserat bemanningsföretag som har kollektivavtal. Detta är en trygghet och en kvalitetssäkring såväl för våra kunder som för dig som konsult. Bemannias etablerade samarbeten med tusentals attraktiva arbetsgivare i hela landet erbjuder dig mängder med spännande karriärmöjligheter.
Välkommen till Bemannia - Rätt person direkt!
www.bemannia.se www.facebook.com/bemannia
Kontaktpersoner på detta företaget
Johanna Ebermo
Carolina Elfving
Mattias Söderberg
Linus Lindersjö
Edith Malm
Gunilla Lindell
Anders Scabuzzo
Matilda Nyberg-Dahlbäck
Helen Schoultz
Annika Englund