Junior IT-Helpdesk till globalt och välkänt företag

Junior IT-Helpdesk till globalt och välkänt företag

Arbetsbeskrivning

Vi på Experis söker just nu dig som vill jobba som IT-Helpdesk hos en av våra kunder i Malmö. Förutom det faktum att du får jobba för en spännande aktör inom detaljhandeln är det bästa med det här jobbet att det verkligen uppskattas av andra och möjligheten att utvecklas. Låter det spännande? Varmt välkommen med din ansökan!

Att arbeta som konsult

I den här rollen kommer du att arbeta med first line support, kundservice och IT-relaterade problem. I arbetsuppgifterna ingår bland annat att ge teknisk support över mejl och telefon, hantera IT-relaterade problem som kan uppstå hos användare och lotsa användare fram till möjliga lösningar på tekniskt relaterade problem.



Är du rätt person för jobbet?

Den här tjänsten passar dig som tycker att det är spännande att arbeta med first line support, kundservice och IT-relaterade problem. Du har en fallenhet för att prata med olika typer av människor och en genuin vilja att göra ett bra jobb. Vidare ser vi gärna att du har erfarenhet av att arbeta med teknisk support.

Det är även meriterande för tjänsten om du
* har arbetat som supporttekniker
* har mycket goda kunskaper i engelska i både tal och skrift
* har studerat IT eller liknande på gymnasiet

Erbjudande

Som konsult på Experis erbjuds du möjligheten att utveckla dina kunskaper i uppdrag hos några av Sveriges största företag inom flera olika branscher. På Experis är vi stolta över våra konsulter och tillsammans hittar vi rätt utmaningar för dig. Vi har höga förväntningar på dig, men i gengäld erbjuder vi dig goda utvecklings- och karriärmöjligheter. Vi arbetar tillsammans med din karriärplan, så att både du och din konsultchef har förståelse för just dina mål och vilka kompetenser som du vill utveckla.

Våra konsulter erbjuds en trygg anställning inom kollektivavtal, med bl.a. övertidsersättning, semester, tjänstepension och försäkringar.

Vi strävar efter att våra anställda ska spegla den mångfald som finns i befolkningen och vi välkomnar sökanden med alla bakgrunder och ursprung!

Sök tjänsten idag!

Den här tjänsten innebär att du kommer att bli anställd av Experis men du kommer att tillbringa dina arbetsdagar hos vår kund. Vid frågor är du välkommen att kontakta Felicia Ahlin via e-post: felicia.ahlin@se.experis.com. Sök tjänsten senast den 19/9-21.

Vi ser fram emot att höra från dig!

Om Experis

Experis är världsledande inom IT-kompetens, projektlösningar och managed services. I takt med att behovet av IT-kompetens ökar, bistår vi våra kunder att utveckla sin IT-infrastruktur, applikationer, molntjänster och cybersäkerhet. Genom Experis Academy utbildar vi människor både i relevanta tekniska färdigheter och övriga avgörande "mjuka" förmågor. Vi får såväl talanger som verksamheter att växa och utvecklas. Experis finns över hela Sverige och är tilsammans med Manpower, Jefferson Wells och Talent Solutions en del av ManpowerGroup-koncernen. Läs mer på: www.experis.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Carina Berg

Sara Enebrink
708543043
Sandra Karlsson

Fredrik Wernqvist

AnnaKarin Bergqvist
070-3772063
Anna Edemyr

Camilla Rippe
031-61 72 67
Marie Gutke

Linda Holmberg

Kholod Hindi

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Experis
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 24 augusti 2021
  • Ansök senast: 14 september 2021

Besöksadress

Bredåkravägen 2
None

Postadress

37200
1081, 37200

Liknande jobb


QC support admin

QC support admin

20 december 2024

Technical Support till Micropower

Technical Support till Micropower

20 december 2024

20 december 2024