OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Office Management är en helhetsleverantör inom IT, kommunikation och kontor som hjälper företag att effektivisera sina kontor. För att trivas hos och lyckas på Office Management ska du känna ett stort engagemang i ditt arbete, leverera kvalitet i allt du gör och ha starkt affärsfokus. Då vi tillsammans skapar en trivsam och utvecklande arbetsplats är teamkänslan viktig hos oss och vi ser att alla bidrar med sin kompetens, sina idéer och en positiv inställning.
Arbetsbeskrivning
Som tillväxtbolag expanderar vi ständigt och behöver därför utöka vår organisation med en Microsoft konsult till vårt kontor i Stockholm. I rollen som Microsoft konsult arbetar du i ett team med konsulter och funktioner med varierande uppdrag hos våra kunder. IT är navet i alla Office Managements lösningar och är en central del i övriga affärsområden. Inom IT levererar vi paketerade driftlösningar och support till alla typer av bolag och är en stark partner till Microsoft.
Kvalifikationer
Vi söker dig som har minst 3 års arbetslivserfarenhet. Under dessa år har du jobbat med drift, installation och support i större organisationer och får gärna ha erfarenhet av presale och design. För att klara av rollen behöver du vara självgående och ha förmågan att planera och strukturera ditt arbete.
Kunskap inom ett eller flera av följande områden:
- Microsoft 365
- PowerShell
- MDM
- Windows Klient/Server
- OS-Deployment (Autopilot, MDT eller SCCM)
- AD och GPO
- Automation
Krav- Goda kunskaper i svenska och engelska är ett krav
Meriterande
- Certifiering i form av MSCA eller MSCE
- Tidigare erfarenhet av projekt/arbetsledning
Personliga egenskaper
- Eget driv och fallenhet att arbeta självständigt
- Administrativ förmåga och intresse för planering
- Social begåvning och trivs att arbeta i team
- Tycker om att arbeta i högt tempo
- Du är lugn och pedagogisk i din kontakt med kunden, och eftersträvar alltid att kunden ska bli nöjd.
- Det faller dig naturligt att se effektiviserings- och förbättringsmöjligheter
Vi har höga förväntningar på dig- i gengäld erbjuder vi dig goda utvecklings- och karriärmöjligheter inom ett framgångsrikt och lönsamt konsultföretag.
Vad kan vi erbjuda dig?
- Goda utvecklingsmöjligheter
- Coachande ledarskap med närvarande chefer och fantastiska kollegor
- Möjlighet till tjänstebil efter 6 månader
- Great Place to Work-certifierad arbetsplats 2020, 2021 och 2022
- O.M Care: Rikslunchkort, Friskvårdsbidrag, Förmånsportalen Benify och 1h träning i veckan på arbetstid.
Om oss
Office Management är ett rådgivande tjänsteföretag inom IT, kommunikation och arbetsplatser. Företaget grundades 1993 och har 400 medarbetare som tillsammans skapar de bästa förutsättningarna för effektivitet, samarbete och kommunikation för 8000 kunder i Norden. Office Management ägs av Nalka Invest AB, omsatte 1.100 MSEK år 2021 och har kontor i Stockholm, Oslo, Helsingfors, Tammerfors, Göteborg, Malmö, Helsingborg, Linköping, Uppsala och Luleå. www.officemanagement.se
Övrig information
Start: Omgående, med hänsyn till eventuell uppsägningstid
Omfattning: Heltid
Plats: Gustav III:s Boulevard 32 | 169 73 Solna
Anställningsform: Tillsvidare, med 6 månaders provanställning
Antal lediga tjänster: 1 st
Vänta inte med att skicka in din ansökan om det här är rollen för dig. Har du frågor om tjänsten slår du en signal till Customer Experiance Manager IT Erica Berlin på 010-858 44 08.
Varmt välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Amanda Fehrm
+46 10 858 40 14
Emilie Amidani
+46 10 858 40 46
Sara Lundberg
Sara Bengtsson