OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker nu en IT-support/ Service Desk Specialist till Göteborg!
Den som tar på sig den här rollen kommer att vara den hjälte som tar emot, registrerar och löser ärenden över telefon. Det är en möjlighet att vara den räddande ängeln och se till att allting flyter smidigt.
Vi söker dig som:
Tjänsten passar dig som är intresserad av IT och service och vill arbeta i ett kundfokuserat team - samt är orädd för telefonen! 😉
Du har tidigare erfarenhet av first-/second line support eller tekniskt arbete. Om du även har erfarenhet av att arbeta inom en kommun är det meriterande. Du behärskar svenska och engelska obehindrat, då engelska är företagets koncernspråk.
Vi tror att dina personliga egenskaper är avgörande för hur väl du kommer trivas i rollen. Du är kommunikativ och serviceinriktad samt trivs både i grupp och när du arbetar självständigt. Du kan också arbeta effektivt under högt tempo och har en lösningsorienterad inställning.
Gör skillnad med oss och hjälp kunder att lösa sina IT-utmaningar. Ansök nu och ta steget mot en spännande karriär hos detta globala bolag!
Villkor
Anställningsform: Du blir anställd hos oss på Mero Rekrytering de första sex månaderna för att sedan gå över till uppdragskunden. Under tiden du är anställd via Mero får du bland annat bra marknadsmässig lön, gedigen friskvård och hela tiden stöd från din konsultchef.
Start: Omgående
OBS! Vår kund arbetar mot myndighet och region, därför är det krav på att du har ett prickfritt belastningsregister. Vi ser gärna att du beställer detta i samband med att du söker tjänsten, följ länken (https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/)för att göra detta. När du får hem brevet från Polisen, håll det oöppnat.
Kontaktpersoner på detta företaget
Victoria Karlsson