OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi behöver nu utöka vårt team med IT-tekniker som har ett genuint intresse av IT och som älskar att ge kunder service utöver det vanliga. Som IT-tekniker hos oss ansvarar du för att inkommande supportärenden blir lösta genom telefon, e-post, chatt eller personligt besök.
Arbetsuppgifter:
Ansvara för att inkommande supportärenden blir lösta genom telefon, e-post, chatt eller personligt besök.
Ge en service utöver det vanliga.
Bidra till förbättrade arbetsprocesser och rutiner för att ytterligare öka kundnöjdheten.
Arbeta instruktionsbaserat och genomföra dokumentation av arbetet.
Teknisk kompetens (krav):
Mycket god datorvana.
Grundläggande nätverkskunskaper.
Microsoft 365.
Grundläggande säkerhet.
Windows 10/11.
Android
ios
Felsökning och konfigurering av Windows- och Mac OS-enheter.
Skrivare
Teknisk kompetens (meriterande):
DNS och Domänhantering.
Microsoft Azure.
Microsoft Intune/Autopilot.
Mac OS
Android
iOS
Körkort
Personliga egenskaper (krav):
Talar och skriver obehindrat på svenska & engelska.
Lätt att samarbeta med.
Ansvars- och initiativtagande.
Problemlösande.
Flexibel.