Junior IT-Support till Bedege!

Junior IT-Support till Bedege!

Arbetsbeskrivning

Ta chansen att spänna bågen och forma din framtid inom IT! Hos oss på Bedege erbjuds du som junior en unik möjlighet att växa och utvecklas i en familjär arbetsmiljö där fokus ligger på att investera i våra medarbetare. Vi söker passionerade talanger som är redo att ta klivet in i yrkeslivet och bygga på sina IT-färdigheter. Skicka in din ansökan redan idag och bli en del av vårt härliga team – Bedege väntar på sina nästa stjärnor och vill ha dig med omedelbar verkan!

OM TJÄNSTEN:

Upptäck en dynamisk arbetsmiljö hos Bedege, där varje dag bjuder på spännande IT-utmaningar. Som en del av ett dedikerat supportteam får du möjligheten att navigera genom ärenden med eget ansvar och precision. Bedege är ett komplett IT-bolag inriktat på Retail och restaurang, och deras familjära arbetskultur, centralt belägna kontor i Norrtull, samt möjlighet till personlig utveckling gör dem till det perfekta steget för din karriär inom IT.

Anslut till Bedege och forma din framtid i en plats där du inte bara blir sedd som en individ, utan där du blir en oumbärlig del av vårt sammanhållna team. Vi erbjuder en gedigen introduktion, stöd från erfarna kollegor, och en inspirerande arbetsmiljö där du kan växa inom det som driver dig mest inom IT.

ARBETSUPPGIFTER:

I rollen som Supporttekniker hjälper du Bedeges kunder med 1st- och 2nd line-ärenden, primärt via telefon men även via mail, fjärrstyrning samt ärenden som kommer in via deras ärendeportal. Ärendena varierar och det kan exempelvis handla om:

Felsökning i dataflöden och backoffice-system
Återställa lösenord via Active Directory
Guida kund gällande omstart av terminaler och utrustning på plats
Stötta ekonomiansvariga då problem med bokföringen uppstår i systemet
Felsökning av specifik hårdvara
Nätverksproblem





VI SÖKER DIG SOM:
Har ett gediget intresse för IT, kanske har du studerat en teknisk linje på gymnasiet eller tidigare arbetslivserfarenhet inom liknande område
Har goda kunskaper i svenska och engelska då båda språken används i ditt arbete





OM KUNDFÖRETAGET:

Bedege har en unik branschkunskap tillsammans med en lång och fin historia, där deras erfarenheter både inom IT och verksamhetsstyrning och främst inom detaljhandeln, har sin början i mitten av åttiotalet. Mycket har hänt på deras resa och de är mycket stolta över deras bakgrund, men de vill ändå fokusera på nuet och kanske ännu hellre titta framåt. Det är ju på detta sätt Bedege ska växa; tillsammans med kunderna.

I denna bransch är kundbasen ingen mindre än några av de mest framstående namnen på marknaden. Supportleveransen håller öppet 365 dagar om året, mellan 06:00-22:00 på vardagar samt under helgerna. Detta dedikerade tillvägagångssätt syftar till att säkerställa en förstklassig service och möjliggöra för deras kunder att kontinuerligt driva sina verksamheter och öka sin försäljning. Arbetsdagen följer ett rullande schema, och helgpass ingår ungefär var fjärde till femte vecka för att säkerställa en sömlös och effektiv support.





OM ANSTÄLLNINGEN:

Detta är en rekrytering där du kommer bli anställd direkt hos Bedege. Friday ansvarar för rekryteringsprocessen och alla frågor hänvisas till Friday.

 

ÖVRIG INFO:
Omfattning: Heltid
Start: Omgående
Placering: Stockholm City
Rekryteringsansvarig: Elin Dahlqvist
Lön: Marknadsmässig


Ansök genom att klicka på länken nedan. Kom ihåg att vara snabb med din ansökan då vi gör löpande urval av kandidater och att annonsen kan stängs ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.





OM FRIDAY:

Genom att vara en partner både till våra kandidater och kunder strävar vi efter att hitta den bästa matchningen. Det gör vi genom att lära känna våra kunder och kandidater på riktigt! Vi ser självklart till att kunskaps- och erfarenhetskrav matchar, men framförallt lägger vi vikt vid samsyn kring värderingar och företagskultur som båda parter värdesätter.

Vår passion är att hjälpa människor till rätt roll, arbetsplats och sammanhang inom IT och teknik. Därför grundade vi Friday med ambition att hjälpa dig till jobbet som ger dig fredagskänslan – varje dag!

Vi riktar oss främst till dig som är i början av din karriär eller studerar vid högskola/universitet inom IT och Teknik. 

Vår övertygelse är att människor uppnår sin fulla potential när man ser fram emot att gå till jobbet varje morgon. ”Friday – everyday”, hur låter det?

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Friday
  • 2 platser
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 16 november 2023
  • Ansök senast: 16 februari 2024

Liknande jobb


QC support admin

QC support admin

20 december 2024

Technical Support till Micropower

Technical Support till Micropower

20 december 2024

20 december 2024