OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du i början av din karriär och vill arbeta med service och IT? Söker du efter en varierad och lärorik roll på ett spännande marknadsledande IT-bolag? Vill du arbeta på ett företag där din utveckling värdesätts och du erbjuds att växa inom organisationen? Då har vi tjänsten för dig!
Din roll som IT-Supportmedarbetare
Som IT-Support är ditt huvudsakliga ansvar att supportera och stötta företagets kunder med deras IT-relaterade problem. Med hjälp av ditt starka kundfokus och problemlösningsförmåga ingår du i ett familjärt team där du arbetar självständigt såväl som gemensamt med installation och felsökning av mjukvara, främst via telefon, mail och fjärrstyrning. Du hanterar såväl enkla som mer omfattande ärenden, varför tidsåtgången och komplexiteten varierar. Du ges en gedigen introduktion och ingår i ett härligt team som brinner för service och teknik.
Dina kvalifikationer
Ett härligt driv och en vilja att lära dig mer om IT-Support.
Initiativtagande och naturligt kommunikativ
Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift
Vi söker dig som brinner för att ge förstklassig service och att lösa problem. Du är ansvarsfull, flexibel och trivs som bäst när du har att göra. Eftersom arbetet ibland innebär högt tempo är du stresstålig och effektiv, utan att tumma på kvaliteten och servicen gentemot verksamhetens spännande kunder. Givetvis är alltid erfarenhet meriterande men störst vikt läggs vid personliga egenskaper och erfarenhet av någon typ av service.
Övrigt
Start: Enligt överenskommelse.
Omfattning: Heltid, Dagtid.
Plats: Malmö.
Lön: Enligt överenskommelse.
Låter rollen som IT-support intressant? Urvalet sker löpande, tveka därför inte att ansöka redan idag! I denna rekryteringsprocess kommer stor vikt att läggas vid personliga egenskaper. Vi på Needo ser fram emot att höra från dig!