OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
DJV Consulting befinner sig i en spännande tillväxtfas och har nu startat ett nytt affärsområde inom IT drift och support för att bli en bredare helhetsleverantör inom IT. Därför letar vi nu efter nya kollegor som vill bli en del av DJV familjen.
DJV har ambitionen att bygga ett starkt team med IT-specialister & Supporttekniker som kommer stödja våra kunder i deras utmaningar. Detta är ett perfekt tillfälle för dig som vill vara med i starten på en resa där vi ska bygga upp ett starkt team och som trivs i rollen som konsult.
Vi söker efter en 1st-line supporttekniker som vill bli en del av DJV Consulting! Vill du arbeta med att ge förstklassig service till vår kunds användare och hjälpa och vägleda dem för att underlätta deras vardag? Är du redo för nästa steg i karriären?
Om DJV Consulting
DJV Consulting startades år 2014, men har en historia ända tillbaka till 1980 talet vilket gör att vi har över 20 års erfarenhet att hjälpa våra kunder att driva igenom förändringar, innovationer, processer, projekt-/uppdragsledning, organisationsutveckling, styrning och best practice med beprövade och moderna verktyg. Idag fokuserar bolaget helt på IT och verksamhetsnära konsulttjänster, både med egna anställda och med ett stort underkonsultnätverk.
Såhär beskriver du dig själv:
Serviceinriktad
Flexibel
Ansvarstagande
Kommunikativ
God samarbetsförmåga
Duktig problemlösare
Hög social kompetens
Vi söker dig som:
Har god kunskap i Windows 10, Microsoft/Office 365, Active Directory
Har grundläggande kunskap i Nätverk (TCP/IP)
Har erfarenhet av ärendehanteringssystem
Har en IT-relaterad eftergymnasial utbildning
Har minst 1-2 år års erfarenhet av IT-support
Det är meriterande om du:
Har kunskap om PowerShell
Har ett intresse för Problem Management
Har kunskap om IP-telefoni (Cisco)
Vi tar emot ansökningar löpande till denna tjänst. Skicka gärna in ditt CV och personligt brev idag, så hör vi av oss!