OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
För vår kunds räkning söker vi nu en junior IT-tekniker/Servicedesk som kommer att arbeta med vår kunds it-support. Tjänsten är en konsulttjänst och kommer att starta omgående och det är därför viktigt att du som söker kan påbörja tjänsten omgående. Uppdraget beräknas pågå till slutet av januari 2022, med eventuell möjlighet till förllängning.
Urval och intervjuer kommer att ske löpande och under rekryteringsprocessen och tjänsten kan därför komma att tillsättas innan det att ansökningstiden har gått ut.
Om tjänsten
Du kommer i tjänsten som IT-tekniker/Servicedesk att ta mot ärenden via telefon och försöka lösa dessa ärenden över telefon och via fjärrstyrning.
Vem är du?
Vi tror att du som söker har som lägst en gymnasieutbildning med inriktning IT samt att du har 1-3 års arbetserfarenhet av att ha arbetat i liknande roll med IT support.
Du har kännedom om:
Klientdatorer, operativsystem, ärendehanteringssystem, telefoner, skrivare, nätverk, mobila enheter och verktyg
Om verksamheten
It-branschen är dynamisk och konstant föränderlig, det vet vi på Poolia. Därför värderar vi din kompetens och personliga egenskaper högt när vi anställer en konsult. Att få rätt person på rätt plats är vi specialister på och vi vet vikten av nytänkande inom it-branschen för att kunna erbjuda lösningar som passar våra konsulter lika bra som våra kunder.
Att vara konsult passar dig som på kort tid vill skaffa dig lång erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät.
Kontaktpersoner på detta företaget
Emma Gustafsson
Frida Aronson
Anna Holm
Asaad Amaya
Anne Wegar
Asaad Amaya
Frida Aronson
Jannica Chinos
Sandra Westman
sandra.westman@poolia.se
Amanda Hedqvist
amanda.hedqvist@poolia.se