OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Adway i Göteborg söker dig som må ha mindre erfarenhet inom men stort intresse av IT och/eller teknik! Kanske har du även intresse av digital marknadsföring och samspelet däremellan. Vill du hjälpa några av Nordens största arbetsgivare att hitta nya talanger via jobbannonsering på sociala medier, samtidigt som du följer med ett företaget på sin tillväxtresa? Ansök i så fall redan idag då urval sker löpande!
OM TJÄNSTEN
I rollen som IT-Support/administratör på Adway kommer du arbeta nära och stötta upp företagets Tech-ansvarig och dess utvecklare för att säkerställa att samtliga annonser samspelar med Adways egna integrerade system. Rollen är bred och det ställs därmed krav på dig som söker att kunna agera problemlösande och flexibelt. Adway är ett ScaleUp-företag som just nu befinner sig i en stor tillväxtresa där din prestation kommer vara avgörande för företagets resultat.
Du erbjuds
* Individuell utvecklingsmöjlighet inom IT, teknik och marknadsföring!
* Ett utökat kontaktnät med många av Sveriges största bolag!
* Ta del av en spännande tillväxtsresa där du kan göra stor skillnad för företagets utveckling!
* Ett modernt kontor i centrala Göteborg med gratis snacks och dryck!
* Härliga kollegor som inte är blygsamma för att fira rejält på fredagseftermiddagarna!
Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.
ARBETSUPPGIFTER
Som IT-Support/administratör arbetar du med att föra in färdigt content till deras system Adway Connect. Du har eget ansvar över slutdelen i processledet och ser till att samtliga delar fungerar korrekt. Vidare kommer du:
* Immigrera befintliga kunder till det nya systemet
* Kontrollera innehåll och säkerställa att slutprodukten ser bra ut
* Dokumentera fel i kodningen för annonser samt felsöka loggar
* Självständigt lösa, alternativt eskalera, kodningsproblem
* Sätta upp och hantera betalda kampanjer genom Facebook- och LinkedIn Business Manager
VI SÖKER DIG SOM
- Har tidigare erfarenhet av administrativt arbete eller har kunskap inom IT-relaterade frågor
- Är obehindrad i såväl svenska som engelska
I denna rekryteringsprocess kommer vi vikta IT-intresse högt och viljan att vidareutvecklas inom detta område.
Det är meriterande om du
* Innehar en utbildning inom teknik, IT eller marknadsföring
* Har erfarenhet av programmering
Som person är du
* Orädd
* Problemlösande
* Självgående
* Ansvarstagande
* Har en god samarbetsförmåga
Övrig information
* Start: Omgående
* Omfattning: Heltid, 6 månader med möjlighet till förlängning
* Placering: Göteborg, Andra Långgatan 44. Möjlighet till distansarbete, men främst sker arbete på kontoret
Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
INFORMATION OM FÖRETAGET
Adway är ett ScaleUp-bolag med kontor i Göteborg, Stockholm och England och brinner för att hjälpa bolag att hitta de bästa kandidaterna på arbetsmarknaden. Detta gör dem genom att attrahera och konvertera topptalanger med hjälp av automatiserad jobbannonsering i sociala medier. Läs mer på deras hemsida!
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231