OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en nyexaminerad alternativt junior jurist som är driven, kommunikativ och hjälpsam som person? Gillar du att med juridiken som bas, kombinera andra arbetsuppgifter som är affärs- samt kompetensrelaterade?
Vi brinner för att hjälpa andra människor ut i arbete och konsultuppdrag, där vi verkar inom IT, Management och Teknik.
Om jobbet
Till Shaya Solutions och vårt kontor på Gävlegatan 16 (Convendum) söker vi nu en person på heltid som vill vara med och bidra till verksamheten inom affärsutveckling, konsultanskaffning samt intern affärsadministration.
Rollen innebär att vara en del av teamet på Shaya Solutions där det till exempel innebär att såväl ringa och prata med kunder, kandidater och konsulter som till exempel att handlägga rekryteringsannonser, administrera kandidaters CV:n i plattformen Teamtailor, samt vara delaktig i offertförfarandet gentemot kunder osv.
I övrigt kan du förvänta dig att du får stöd, support samt utbildning på Shaya Solutions, detta inom bland annat HR-relaterade frågor, försäljning samt rekrytering och arbetsrätt exempelvis. Infasningen i rollen, stödet och supporten sker av såväl VD som resten av teamet där kollegorna finns nära till hands. Vi lägger stor vikt vid infasningen och introduceringen av medarbetare.
Vem är du?
Som person är du prestigelös eftersom arbetsuppgifterna kan variera och vi som team samverkar inom de olika arbetsområdena inom bolaget.
För att vara aktuell för tjänsten så föredrar vi om du är examinerat jurist. Det är viktigt att du är du är driven och har rätt mindset när det gäller att samarbeta i team. Observera att denna roll inte passar för en jurist som enbart vill jobba med juridiken. Utan denna roll passar den jurist som vill verka brett inom affärsområdet men ha juridiken som bas. Detta är helt och hållet kopplat till din respektive bolagets utveckling inom de olika delarna av verksamheten.
Vidare så är du glad och positiv, utåtriktad, kan hålla en hög energinivå och tycker om problemlösning. Du är kommunikativ, idérik och förstår det viktiga i att vara serviceinriktad. Att du är duktig skriftligt och muntligt i det svenska och engelska språket är viktigt för att klara av rollen. Detsamma gällande att hantera office-paketet (excel, word, powerpoint osv.) på en mycket välorienterad nivå.
Vi är ett bolag där din röst blir hörd och synligheten är tydlig både internt i organisationen såväl som externt mot kunder.
Inom bolaget finns definierade processer, roller och karriärvägar där du tydligt och transparent kan påverka din utveckling och progression. Du kommer att kunna få ta del av detta vid en eventuell intervju.
Välkommen med din ansökan snarast, vi går igenom ansökningar löpande.
Observera att vi går igenom ansökningar löpande. Denna tjänst är avsedd att starta 1:a augusti alternativt enligt överenskommelse. Viss flexibilitet kring startdatumet kan förekomma.
Om företaget
Shaya Solutions är en konsult- och kompetenspartner med fokus på IT, Management och Teknik där människor och relationer står i centrum. Vi förenklar företagandet och stöttar nuvarande och framtida mikroföretagare i Sverige att utvecklas och nå kunder genom vår starka kundcentrering och affärsutveckling.
Vi lägger ett stort fokus på kund-/konsultpartnernöjdhet och kvalité i våra leveranser och verkar idag i hela Sverige med utgångspunkt i Stockholm.
Besök oss gärna på vår hemsida för mer information om bolaget: www.shayasolutions.com (http://www.shayasolutions.com)
Vänliga hälsningar,
Teamet på Shaya Solutions
Annons- och telefonförsäljare undanbedes. Vänligen respektera detta.
Kontaktpersoner på detta företaget
Joseph Öberg Shaya
Ellen Falkenström