OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Yves Rocher Teamwork är ett av Sveriges snabbast växande rekryterings- och bemanningsföretag. I dagsläget har vi kontor i Helsingborg, Malmö, Lund, Trelleborg, Göteborg, Norrköping, Växjö, Borås, Jönköping, Linköping och Stockholm och planerar öppna ytterligare kontor inom det närmsta året. Teamwork erbjuder tjänster inom rekrytering, bemanning och omställning. Våra kunder finns inom såväl privat som offentlig sektor och omfattar både mindre och större företag. Idag sysselsätter Teamwork ca 250 personer och coachar dessutom drygt 800 personer i våra omställningsprogram. Med 40 miljoner kunder globalt och drygt 15000 medarbetare verksamma i över 25 länder med en omsättning på över 2 Mdr EUR, är Yves Rocher idag världsledande inom växtbaserad kosmetologi. Yves Rochers globala huvudkontor ligger i Paris. Yves Rochers division för Norden med huvudkontor i Helsingborg har drygt 200 anställda och servar nöjda kunder i Sverige, Danmark, Norge, Finland, och Baltikum. Vi har även över 16 egna skönhetscenter i Norden. För mer information om oss, gå in på www.yves-rocher.se Vår företagskultur präglas av väl integrerade värderingar, ärlighet, laganda och engagemang. Till vårt Nordiska huvudkontor i Helsingborg behöver vi rekrytera ytterligare en Kampanjansvarig för våra direktreklamskampanjer, som avser att rekrytera nya kunder till Yves Rocher. Dina arbetsuppgifter Dina arbetsuppgifter blir att analysera tidigare års kampanjer, arbeta med att definiera de nya kampanjerna vad gäller produkter, priser, premier samt layouter. Att göra profit & loss kalkyl för de nya kampanjerna, arbeta med att hitta rätt media för respektive kampanj samt följa upp respektive kampanjs resultat och kostnader. I tjänsten ingår även administrativa arbetsuppgifter samt att vara spindel i nätet gentemot andra avdelningar vad gäller kampanjerna. Du kommer att arbeta med kampanjer som kommer att distribueras i Sverige, Norge, Danmark, Finland samt Estland. Vem är du Som person är du snabb, noggrann, flexibel, problemlösande och analytisk. Du har bra sifferkänsla samt lätt för att kommunicera. Du tycker om att arbeta i team. Arbetet innebär kontakter med många olika avdelningar inom företaget samt externa kontakter med mediabyråer etc. Du kommer även att ha kontakter med våra systerföretag i Europa. Vi ser gärna att du har en högskoleutbildning inom ekonomi/marknadsföring samt goda kunskaper i engelska. PC-vana (främst Excel) är ett krav och kan du dessutom franska är det ett plus. Tjänsten är en deltidstjänst för närvarande 50% med inhyrning från Teamwork. Krav - sifferkänsla - problemlösande - analytisk Ansökan Välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV och din ansökan på vår hemsida www.twb.se snarast möjligt, då urvalsprocessen sker löpande.