OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsbeskrivning
Älskar du mänskliga möten i alla dess former? Beskrivs du som någon med ”många strängar på din lyra”?
Trivs du bäst i miljöer där du får frihet under ansvar? Då är det kanske du som är vår nya kollega på Randstad Inhouse services?
Hos Inhouse services på Randstad jobbar man i ett Account team, ett team med Randstadmedarbetare som jobbar i ett nära och strategiskt samarbete med vår kund. Kunden i fråga är en stor produktionssite och teamet fokuserar i huvudsak på att rekrytera process- och maskinoperatörer.
I rollen som Junior account specialist har du en viktig funktion som support till teamet. Du arbetar verksamhetsnära tillsammans med Account-teamet för att förstå kundens behov och önskemål, liksom du ansvarar för kandidaternas upplevelse av rekryteringen. Dina arbetsuppgifter kan vara mer orienterade mot antingen rekrytering eller administrativ support och målet är att du på sikt ska vilja axla en roll som Account specialist med ansvar för samtliga delar i processen. Du jobbar även med andra kollegor från Randstad och blir väl insatt i vår affär som helhet, och våra arbetsprocesser i synnerhet, och får dessutom inblick inte bara i den globala verksamhet som är Randstad, utan även i våra kunders vardag.
Ansvarsområden
Som Junior account specialist kan du under en vanlig arbetsdag jobba med bland annat:
Rekryteringsprocessen, från behovsanalys i dialog med kunden – till tillsättning av konsulter.
Annonsering, screening och urval.
Dokumentation kring kandidater i enlighet med våra rutiner och GDPR liksom att säkerställa att rekryteringsprocessen hanteras i enlighet med Diskrimineringslagstiftningen med mera. Kort sagt en mångfacetterad roll med kund och medarbetare i fokus.
Eftersom vi kommunicerar med många olika individer i olika sammanhang behöver du vara kommunikativt skicklig, flexibel och ha mycket goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift.
Kvalifikationer
För att trivas riktigt bra och blomstra i denna roll tror vi att du har:
Någon typ av erfarenhet av arbete med administration och service. Det är dessutom starkt meriterande om du har erfarenhet av rekrytering och/eller personalarbete sedan tidigare.
Sinne för planering och struktur och ett öga för detaljer.
Samarbetsvilja. Vi tror att du, precis som vi, värdesätter ordet ”tillsammans” och vill vara en del av ett team som tror på att göra saker just så – tillsammans.
Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden.
Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.
Kontaktpersoner på detta företaget
Daniella Petersen
Cecilia Mannheimer
Emelie Özgun
Pontus Adolfsson
Konsultchef Katja Löfström
Maria Johansson
Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom
Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044