OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Kontorsfixarna Skandinavien AB
Om tjänsten
Söker du ett roligt uppdrag med varierande arbetsuppgifter kan det här vara tjänsten för dig! Nu söker vi en driven kontorsassistent till vår kund för ett uppdrag på 75 %. Här kommer du att erbjudas ett spännande arbete med goda utvecklingsmöjligheter.
Om företaget
Kundföretaget är verksamt inom läkemedelsbranschen. Deras moderna lokaler ligger i Solna med bra kommunikationsmöjligheter.
Arbetsuppgifter
De huvudsakliga arbetsuppgifterna innefattar att ansvara för kontoret och sköta enklare beställningar till köket.
Detta innebär framförallt att ta emot samtal och koppla dessa vidare, ta emot bud, beställa kontorsmaterial, sköta post- och mailhantering m.m. Du kommer att ansvara för beställning av kaffe, glas, tallrikar m.m. till köket.
Vidare kommer du att organisera event och konferenser samt att sköta generell kontorsadministration såsom fakturahantering och se till att det är städat och ordning på kontoret.
Kvalifikationer
Vi söker dig som har serviceerfarenhet gärna inom reception. Du bör ha goda kunskaper i engelska, både i tal och i skrift. Allmänt goda datorkunskaper är en förutsättning.
Vi söker dig som är initiativtagande, självgående och strukturerad. Du är stresstålig, serviceinriktad och har ett öga för detaljer.
Som person är du glad, positiv och lyhörd. Vidare bör du tycka om att arbeta med människor och vara bra på att skapa nya relationer, då tjänsten innefattar mycket kontakter både internt och externt.
Övrigt
Du är välkommen att skicka in din ansökan redan idag då urval sker löpande.
Tjänsten är ett bemanningsuppdrag som innebär att du kommer få en anställning på tillsvidare hos Kontorsfixarna.