OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
I rollen som kontorsassistent arbetar du med alla förekommande arbetsuppgifter inom kund- och leverantörsreskontra, där du kommer att hantera stora flöden samt avlastar du dina kollegor i deras arbete. Du kommer ha en bred roll och är spindeln i nätet som ser till att allting fungerar smidigt på kontoret. Du kommer vara delaktig i förbättringsåtgärder tillsammans med redovisningsgruppen och reskontragruppen. Tjänsten kräver att du är noggrann och organiserad, samt att du är självgående och självständig.
- Bistå vår ekonomifunktion med enklare bokföring
- Kontering och hantering av fakturor
- Bistå medarbetare då de behöver understöd
- Sköta inköp av diverse kontorsmaterial
- Hålla ordning på kontoret
- Serviceminded/brinner för att ge god service
- Välorganiserad, strukturerad och självgående
- Positiv, noggrann och flexibel
Vi söker dig som har minst gymnasieutbildning eller annan likvärdig utbildning/kunskap och vill utvecklas inom ett spännande och nytänkande bolag. Du har goda kunskaper i MS Office och har lätt för att sätta dig in i nya system. Du har en god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift. Som person är du driven, målinriktad och engagerad och har en förmåga att arbeta både självständigt och i grupp. Vi söker dig som är noggrann, organiserad och bidra till god stämning. Du är nyfiken, har framåt anda och är inte rädd för att rycka in där det behövs. Hos oss lägger vi stor vikt vid de personliga egenskaperna hos dig som kandidat.
Cabonline Group AB (fd Fågelviksgruppen) grundades 1989 och är en av Europas ledande teknik och serviceleverantör till taxibranschen. Gruppen omsätter ca 6 miljarder kr och utför drygt 20 miljoner resor per år i Sverige, Norge och Finland.
Kontaktpersoner på detta företaget
Mathilda Cselenyi