OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
För kunds räkning söker vi deras nästa stjärna som ska vara en del av deras spännande resa! Rollen är mångsidig som består av två delar där man agerar koordinator samt administratör och assisterar härliga kunder.
Som koordinator kommer man bistå bolagets kunder med olika administrativa uppgifter som det dagliga arbetsflödet i olika affärssystem och orderläggning. Man övervakar instrumentpanelen och säkerställer att uppgifterna utförs inom tidsramen. Detta utförs genom att skicka påminnelser, initiera aktiviteter och tränade användare, via mail, telefon eller chatt. Man stödjer även kunderna med frågor om upphandlingsflödet och arbetet med ärendelösning tillsammans med de andra medlemmarna i teamet.
Som "Sourcing Admin" ansvarar du för att avkoda CV:n, skapa och publicera nya förfrågningar i interna portalen så att leverantörerna snabbt kan få tag i och ansöka om nya uppdrag. Detta gör att intern personal kan hitta de bästa kandidaterna så snabbt som möjligt och även erbjuda dem på ett professionellt sätt.
Färdigheter som vi gärna ser att du har:
Har arbetat med kundtjänst och avtalsadministration
Har erfarenhet av att arbeta i komplexa IT-system
Är strukturerad och arbetar effektivt med hög kvalitet
Har erfarenhet av att arbeta mot den nordiska marknaden
Professionell kommunikation i skrift och tal på både engelska och svenska
Ha förmågan att lyfta blicken och se helheten men samtidigt vara noga med detaljerna.
Placering:
På kontor i centrala Göteborg
Är du stjärnan vi söker? Skicka in din ansökan snarast då vi jobbar med löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta rekryterande chef Soran, på soran.barzanji@kraftsam.se