Junior kundansvarig till betalningsavdelningen på storbank!

Junior kundansvarig till betalningsavdelningen på storbank!

Arbetsbeskrivning

Tycker du om att arbeta noggrant och ta ansvar över att viktiga saker blir gjorda? I rollen som kundansvarig får du möjligheten att göra just det. Om du har tidigare erfarenhet inom ekonomi och gärna vill få in foten i bankvärlden kan det vara dig vi söker, så skicka in din ansökan redan idag!

OM TJÄNSTEN
I rollen som kundansvarig på betalningsavdelningen är du spindeln i nätet mellan kontohavarna och de interna betalningsavdelningarna på banken. Dina kunder kommer vara ett 60-tal internationella kunder som har stora betalningsflöden och därmed kommer du att få ta ansvar över att övervaka dessa konton, genomföra kontroller och arbeta mot tidskritiska deadlines. Du kommer att sitta på en avdelning med många andra, bland annat administratörer och back-officepersonal, där du få ta del av en härlig stämning och gott ledarskap.

Du erbjuds

• En dedikerad konsultchef och karriärspartner

• En möjlighet att utvecklas inom ekonomi

• En möjlighet att få in foten i finansbranschen

Du kommer att bli anställd hos Academic Work och arbeta som konsult hos vår kund. Uppdraget är på heltid och sträcker sig över 6 månader med chans till förlängning. Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande

ARBETSUPPGIFTER
• Övervaka konton

• Genomföra kontroller innan betalningar genomförs

• Månadsvis sammanställa avgifter

• Månadsvis fakturera kontohavare

• Vara spindeln i nätet mellan kontohavare och interna betalningsavdelningar på banken

VI SÖKER DIG SOM
• Har en utbildning inom ekonomi

• Kan tala och skriva obehindrat på svenska och engelska då detta används i det dagliga arbetet

• Har goda kunskaper inom Excel

• På något sätt har arbetat med administration/kundtjänst, gärna inom ekonomi

Som person är du:

• Strukturerad

• Ansvarstagande

• Serviceinriktad

Övrig information

• Start: Mitten av december

• Omfattning: Heltid, 6 månader med chans till förlängning

• Placering: Stockholm

• Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 22 november 2021
  • Ansök senast: 22 december 2021

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Vice President - Infrastructure

4 december 2024

Portföljförvaltare fysisk handel

Portföljförvaltare fysisk handel

19 november 2024

Investment Portfolio Manager

Investment Portfolio Manager

1 november 2024