Junior kundansvarig till Enjojj

Arbetsbeskrivning

SNABBFAKTA:

Omfattning: Heltid
Arbetstider: Måndag - Fredag kl 8-17
Ort: Tyresö (Solkraftsvägen)
Startdatum: Omgående
Anställningsform: Direktrekrytering

DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS ÄR:

Enjojj är en leverantör av kaffemaskiner, vattenmaskiner och frukt till arbetsplatser. Stockholmskontoret består av ett gäng på 14 personer och totalt är dem 35 personer runtom i Sverige. Du kommer ingå i kundansvarig teamet, även kallat Office Barista teamet, i Stockholm tillsammans med 3 kollegor och 1 teamledare. Det är ett härligt gäng där kulturen genomsyras av frihet under ansvar, ett stort driv och stark teamkänsla.

DIN ROLL:

Din främsta uppgift är att åka ut till företagets kunder och leverera kaffe och annat som kunderna har beställt. I din roll kommer du att få din egna företagsbil för att kunna ta dig dit du behöver. Hos kunderna kommer ditt fokus vara att bygga starka relationer till dina kunder för att leverera det dem beställt samt se om det finns ännu mer som Enjojj kan hjälpa dem med. Vidare kommer du även ha administrativa uppgifter och hjälpa till där det behövs.

Exempel på arbetsuppgifter:

- Åka ut till kunder och leverera kaffe med mer

- Skapa och bygga starka relationer till kunder

- Administrativa uppgifter som att hantera ordrar

- Hjälpa till i lagret vid behov

- Merförsäljning

VEM ÄR DU?

Du är en person som trivs med att bygga långsiktiga relationer och har ett stort affärstänk. Genom din starka sociala kompetens tar du Enjojj till nya höjder och levererar service i världsklass. Vidare är du strukturerad för att kunna effektivisera ditt arbete samt har ett stort lösningsorienterat tänk för att se möjligheter för Enjojj och dess kunder.

Viktigt för tjänsten:

- Gymnasial utbildning

- Körkort

- Tidigare erfarenhet av service

Meriterande:

- Kunskap och erfarenhet av kaffe och kaffemaskiner

VAD ERBJUDER DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS?

Enjojj värnar om människor och är du driven finns stora möjligheter för dig att växa. Du kommer ingå i ett team som tror på frihet under ansvar, att hjälpa varandra och gärna hittar på roliga aktiviteter för att stärka teamet. Du kommer få friskvårdsbidrag, egen företagsbil samt arbetsdator och telefon.

ÖVRIG INFORMATION

- Den här rekryteringsprocessen hanteras av Bara Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Detta är en direktrekrytering och du kommer bli anställd direkt hos vår kund.

- Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.

- Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se

OM BARA POSTEN BEMANNING

Bara Posten Bemanning erbjuder bemanning- och rekryteringslösningar med fokus på kontorsnära tjänster såsom reception, kontorsservice, administration samt tjänster inom ekonomiområdet. Bara Posten Bemanning riktar sig till företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bara Posten Bemanning
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 26 februari 2023
  • Ansök senast: 15 augusti 2023

Liknande jobb


Mediasäljare Eskilstuna

Mediasäljare Eskilstuna

14 november 2024

14 november 2024

14 november 2024

14 november 2024