Junior kundservicemedarbetare till Telia Company / start 13 juni

Junior kundservicemedarbetare till Telia Company / start 13 juni

Arbetsbeskrivning

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Det här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att Telia har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och Telia en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.

Om företaget:

Telia Company verkar inom telekombranschen och hjälper människor samt företag att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Deras ambition är att vara ledande på alla sina marknader. De verkar internationellt och erbjuder en professionell och föränderlig miljö. Telia Company söker nu medarbetare till sitt kontor i Norrköping, där du blir en del av ett team med god gemenskap.

Arbetsuppgifter:

Som kundservicemedarbetare ansvarar du för den första kontakten med företagets kunder. Kontakten sker via inkommande samtal via telefon där du arbetar med kundservice och stort fokus på försäljning av tjänster. Frågorna som du hanterar varierar i omfattning och komplexitet och du arbetar för att hitta bra lösningar som bidrar till nöjda kunder. I detta team är fokus på försäljning och du arbetar i alla samtal för att hitta affärsmöjligheter utifrån din behovsanalys och bästa lösning för kund. Detta innebär att du ser över kunds tjänsteutbud och erbjuder behovsanpassade helhetslösningar. I rollen förekommer även säljtävlingar där du får möjligheten att påverka din arbetsprestation, vilket du föredrar.

Du erbjuds en gedigen introduktion och har kontinuerlig dialog med din närmaste chef för att utvecklas. Du tillhör en grupp med kollegor i samma roll som du och tillsammans arbetar ni för att hitta bra lösningar för att säkerställa nöjda kunder.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Snart avslutad gymnasieutbildning
• Du talar och skriver obehindrat på svenska och du har goda kunskaper i engelska
• Meriterande är tidigare arbetslivserfarenhet, gärna inom kundservice och/eller försäljning

Vi tror att du som söker tjänsten är en person som har intresse, vilja och förmåga att hjälpa andra och anstränger dig för att leverera lösningar. Du har även ett intresse och driv för försäljning. Du sätter kunden i fokus och är lugn, uppmärksam och tillmötesgående i ditt bemötande. För att trivas i rollen ser vi att du aktivt söker nya utmaningar, sätter upp höga mål för dig själv och arbetar hårt för att uppnå dessa. Vidare behåller du din motivation trots bakslag och arbetar tills resultat är uppnådda. Du tar egna initiativ i arbetet och trivs i en social roll med ett varierat arbetstempo.

Övrig information:

Start: 13 juni
Plats: Norrköping
Lön: Enligt överenskommelse
Övrigt: I denna process begär vi ut utdrag ur belastningsregister och genomför en kreditupplysning innan anställning.

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: kundservicemedarbetare, försäljning, merförsäljning, kundservice, problemlösning, service, kundsupport, support, servicedesk, service, teknik, heltid, Norrköping, Telia Company

Kontaktpersoner på detta företaget

Nina Wennersten

Kristina Nicolin

Karin Vannfält-Restorp

Amanda Forssell

Sofie Persson

Karolina Hoti

Josefine Gustafsson

Isabelle Riddez

Johan Ström

Lisa Eklund

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bravura
  • 12 platser
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 18 mars 2022
  • Ansök senast: 30 april 2022

Besöksadress

Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
None

Postadress

Långholmsgatan 27
Stockholm, 11733

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024