OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi erbjuder nu en unik möjlighet att bli en del av en av Europas ledande researrangörer Interhome (https://www.interhome.se/?partnerid=IH1000223&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=B2C_B_SE_SE_GENERIC_SEARCH&gclsrc=aw.ds&gclid=Cj0KCQjwoeemBhCfARIsADR2QCvRAZXGeRMmizi0zDR1Pv4rklx98aDQYlyX4YZHYmDx4mJNt52_8LcaAmukEALw_wcB&clid=gclsrc%3Aaw.ds%2Cgclid%3ACj0KCQjwoeemBhCfARIsADR2QCvRAZXGeRMmizi0zDR1Pv4rklx98aDQYlyX4YZHYmDx4mJNt52_8LcaAmukEALw_wcB) för semesterhus och lägenheter.
Tjänsten skulle passa dig som har en omfattande destinationskunskap 🌎 passion för försäljning, älskar att ge bra kundservice och är disciplinerad och ansvarsfull. Du kommer att ta hand om nybokningar & förfrågningar från våra kunder och nyckelpartners i Skandinavien. Det handlar om att hantera vårt interna bokningssystem, samt att kommunicera med kunder och samarbetspartners, före, under och efter vistelsen i något av våra många fritidshus via mejl och telefon. Du kommer även att ha daglig kontakt med våra lokala servicekontor på våra destinationer, vilket innebär att du måste ha goda kunskaper i engelska. Eftersom du kommer att kommunicera direkt med våra skandinaviska kunder är det viktigt att du talar och skriver flytande svenska och gärna till viss del förstår danska/norska.
Ytterligare ansvar inkluderar:
Klagomålshantering
Översätta nyhetsbrev och beskrivningar till de tre skandinaviska språken
Stödja den lokala försäljningschefen genom att upprätthålla relationer med företagspartners och uppdatera och marknadsföra nya kampanjer
Uppdatera våra resebyråpartners om produkter och tjänster, ge instruktioner om bokning av boende och kunna sälja in våra semesterhus och lägenheter som ett bra alternativ till hotellboende.
Fast tjänst.
Heltid dagtid vardagar med flexibilitet att kombinera kontor med hemarbete.
Stockholm
Start omgående